מנועי סרוו ופריטים נלווים באיכות גבוהה במיוחד

0
153
סרוו
קרדיט: ateka.co.il

מנועי סרוו (Servo) הם פריטים נפוצים עבור שלל יישומים. בפרט נעשה שימוש במוצר זה בתעשיית המוליכים למחצה ובתהליכי ייצור אוטומטיים. גם בתחום הרובוטיקה נפוצים מנועי Servo. המנוע כולל גם חיישן וגם בקר ייעודי שמחובר לחיישן ובהתאם לאותות המתקבלים ממנו מפעיל את המנוע עצמו. הייחודיות היא בשליטה המדויקת על המיקום הזוויתי, המיקום הליניארי, המהירות וכן התאוצה. באופן טבעי ישנו מגוון רחב של מנועים שנבדלים האחד מהשני בגודל, בהספק, במתח הכניסה ובסוג החיישנים. אופציה נוספת היא מנוע סרוו עם בקרה אינטגרלית שמבטיחה מקסימום יעילות. אטקה בע"מ מייבאת ומשווקת למעלה מ-20,000 מוצרים בתחומי החשמל, האלקטרוניקה, הרובוטיקה והזיווד, וביניהם גם מנועי Servo מובחרים.

מנועי סרוו – דוגמאות נבחרות

* מנוע סרוו OM R88M-1M75030T-S2 750W 230V 1S – מנוע קומפקטי ויעיל במיוחד של חברת Omron. במתח של 230 וולט ההספק הוא בין 50 וואט ל-1.5 קילוואט, ובמתח של 400 וולט ההספק הוא בין 400 וואט לבין 15 קילוואט.

* בקר למנוע סרוו OM R88D-1SN01H-ECT 100W 230V 1S – בקר מתקדם שמבטיח בקרה משופרת.

* כבל לסרוו OM R88A-CR1A015CF-E 1S – תפקוד אופטימלי של המנוע תלוי גם באיכות הכבלים.

אספקה מהירה

כל מנוע סרוו שמיובא ומשווק על-ידי חברת אטקה בע"מ הוא מוצר משוכלל שנבחר לאחר שיקול דעת מעמיק, על בסיס ניסיון של למעלה מ-50 שנות פעילות בתחומי החשמל, האלקטרוניקה, האוטומציה והרובוטיקה. בנוסף לוותק הרב של החברה שהוקמה כבר ב-1971, מקפידים אנשי המקצוע של אטקה להתעדכן בכל החידושים בתחומים אלה, כך שהם יכולים להציע לכל לקוח ולקוח את האופציות האופטימליות עבורו – לרבות מנוע Servo. הקטלוג של אטקה כולל כאמור למעלה מ-20,000 מוצרים, כולם של יצרניות בולטות שמשקיעות משאבים רבים הן במחקר ובפיתוח והן בבקרת איכות קפדנית. המקצועיות של אטקה באה לידי ביטוי גם באספקה מהירה של כל הפריטים שהיא מייבאת ומשווקת – כשניתן לבחור בין הגעה לסניפים בבאר שבע, פתח תקווה וקרית ביאליק, הגעה לנקודות מכירה נוספות ומשלוח שמגיע לכל יעד תוך 24 שעות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here