מצבה כפולה – לזוגות עם אהבה נצחית

0
231
מצבות ואנדרטאות
credit: canva.com

נקשרים לתמיד

הצעת נישואין היא הצהרה על כך שבני הזוג רוצים לבלות יחד את כל חייהם. האהבה גדולה והם רואים את חייהם יחד- מגדלים ילדים, נהנים, מגיעים להצלחות, תומכים בקשיים ומבלים את הרגעים הקטנים והגדולים ביחד. ברגע החתונה, בני הזוג מתחילים את המסע המשותף יחד אך יודעים שלא יסיימו אותו יחד. לכן, רבים בוחרים להיקבר גם במותם ליד אהוביהם שליוו אותם כל החיים. כדי להמשיך את הנצחת החיים המשותפים ואהבה ששררה ביניהם הם רוכשים מצבות כפולות, שעליהן ייחרט שמם של בני הזוג וייקשר גם לאחר המוות.

רוני קורש, מאדם ואבן, רואה בבניית מצבה כאמנות. הוא מתמחה בבניית מצבות, אנדרטאות ופסלים בעיצוב אישי ורגיש המותאם לחייו של הנפטר ורצונות בני המשפחה.

להשאיר חותם

פרידה מאדם יקר לנו שנפטר אינה קלה. איננו רוצים להיפרד ומחפשים דרך להנציח את האדם ולהרגיש שהוא לא עזב מעולם. עבור בני המשפחה, הדבר הוא מקום אליו אפשר להגיע, להתייחד עם הנפטר, להעלות זיכרונות ואפילו לספר לו דברי- כאילו הוא עדיין חי. לכן, בתהליך בחירת מצבות, מומלץ לבחור במצבות גרניט. אבן הגרניט היא אבן חזקה ועמידה הנשארת באיכות טובה לטווח ארוך, כך שהמצבה תישאר לתקופה ארוכה. בנוסף, מצבות גרניט יכולות להגיע בכמה צבעים, הן אלגנטיות, קלות לתחזוקה ועמידות.

להנציח

מצבות ואנדרטאות הן לצורך הנצחה של אדם אחד או רבים שנפטרו והן במהותם קשורות לנושא רגיש- כאב ושכול. קנייה ובחירה של מצבות אינה פשוטה. אמנם זה מוצר אותו רוכשים, אך בניגוד למוצרים אחרים הוא טעון סביב רגשות כואבים ולכן דרושה הבנה, רגישות והכלה מצד איש המקצוע. מצבות ואנדרטאות אינן רק אבן, אלא גם אומנות- הן נבנות באמצעות חומרים שונים ובעיצובים אחרים המותאמים לאדם שנפטר ולדרך בה רוצים להנציח אותו. ניתן לעצב אותן בדרכים שונות, ליצוק להן משמעויות וערכים. למשל, אפשר להכניס אלמנטים ימיים בעבור אדם שאהב את הים והיה מחובר אליו כל חייו.

רוני קורש, מאדם ואבן, מעצב אנדרטאות, מצבות ופסלים בעיצוב אישי ומיוחד. באדם ואבן, רוני מתייחס לעיסוק כאומנות ויודע לגדת ללקוח ברגישות ומקצועיות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here