משאבות חום, העידן הבא של החימום הביתי

0
73
קרדיט: Canva

אנחנו רואים שתי מגמות שהולכות ומתחזקות בשנים האחרונות. מצד אחד, רבים מבינים היום כי שימוש בטכנולוגיה ירוקה ובאנרגיה מתחדשת, זה הדבר הנכון ביותר לכיס של כולנו, משום שנדע איך להשתמש פחות ופחות בחשמל וכמובן, מדובר על הצעד הנכון עבור כדור הארץ. מהצד השני, הרי שהטכנולוגיה יודעת לתת פתרונות אפקטיביים ומצויינים לבעיות המלוות כל אחד מאיתנו כבר לא מעט זמן. במאמר הבא נפרט על האיכויות של משאבת חום לחימום תת רצפתי. אם עדיין לא שמעתם על הפתרון הנפלא הזה, קחו לעצמכם כמה דקות כדי להכיר את הנושא לעומק. אנחנו מתחילים ממש עכשיו.

כמה מילים על הבעיות והפתרונות בעידן החדש

אם ניקח את האמצעים המשמשים את רובנו לחימום הבית, וודאי בישראל, נגלה כי הפתרונות הרלוונטים לא ממש יעילים. הסקה מרכזית, עולה לא מעט כסף, מזגן מייבש את האוויר ומבזבז חשמל כמו גם, השימוש בו כמובן עולה כסף. תנור פשוט, לא עושה את העבודה, חימום תת רצפתי חשמלי עולה אלפי שקלים בחורף,  כך שאין היום, לקהל הישראלי, פתרון מושלם שיבטיח לו חורף חם ונעים בתנאים אופטימאליים. מה עושה משאבת חום לחימום תת רצפתי? בזכות מערכת מסועפת של צינורות, המעבירים מים חמים מתחת לרצפה, אנחנו יכולים לחמם את כל החדר באופן שווה. במקום להשתמש בחשמל כדי לחמם את המים, מה שעולה כמובן, לא מעט כסף, אנחנו לוקחים משאבה מיוחדת, כזו שיודעת לנצל את האוויר החם הקיים ממילא בסביבה. המשאבה משתמשת במדחס ייחודי וזו מחממת את המים. המים מחממים את החדר כולו וחוזר חלילה. אגב, אפשר להשתמש באותה המכונה כדי לחמם את המים במקלחת או באמבטיה ולהשאיר אותם חמים כל הזמן.

לבחור את המכשיר נכון עבורינו

אנחנו, חברת 'עולם החימום', מייבאים את המערכות הטובות ביותר, מבית היוצר של החברות המתקדמות בעולם. השאלה אותה אנחנו שואלים היא לא רק על משאבת חום סמסונג מחיר למרות שגם זו שאלה חשובה כמובן, אלא, אנחנו קודם כל רוצים להבין את הצרכים של הלקוח ומנסים להבין איך הכלים העומדים לרשותינו יכולים להועיל לו. אל תשכחו, למרות שהמחיר עבור התקנה של מערכת כזו הוא לא זול יותר מרכישה של תנור מיד שניה, מזגן מרכזי, מערכת גז, הרי שלאורך זמן, משאבת חום סמסונג מחיר משתלם, משום שהיא חוסכת בחשמל ובכסף שלכם. לא רק זה, אלא התקנה של מערכת כזו גם מעלה את ערך הנכס שלכם. כלומר, בעיננו, אין בחירה משתלמת מזו. לשיחה והכוונה ראשונית, אנחנו כאן בשבילכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here