מתכננים נופש באילת? חובה להגיע למצפה התת ימי!

0
1488
מתכננים נופש באילת? חובה להגיע למצפה התת ימי!
קרדיט FREEPIK

החופש הגדול הולך ומתקרב וביחד עימו נרקמות התוכניות לגבי החופשה המשפחתית הבאה. אחד מיעדי החובה בתקופה זו היא כמובן העיר אילת אשר מציעה מלונות מפנקים, מים קרירים, נופים מרהיבים ושלל אטרקציות ומקומות בילוי. ומבין כל האטרקציות, מה שחייב להיות מסומן ביומן שלכם הוא ביקור במצפה התת ימי.

אז נכון, באילת מחכות לכם המון חוויות והפתעות, החל במסלולי ג'יפים מרהיבים בהרים ועד לקניונים ממוזגים עם מיטב המותגים והמשחקים המתקדמים לילדים. יחד עם זאת, כל מי שמגיע לאילת יודע שהאטרקציה המרכזית, העומדת בבסיסה של כל פעילות התיירות בעיר, היא הים המופלא השוקק בדגים ססגוניים ובעלי חיים מיוחדים, החל באלמוגים ועד לכרישים. ובדיוק כאן נכנס לתמונה המצפה התת ימי שפועל לשימור החיים בים האדום ומציע חוויה מעשירה, מרתקת, אקטיבית ובעלת ערך מוסף, לכל מי שיוצא אל נופש באילת.

היופי של הים האדום נפרש לעיניכם

במהלך נופש באילת ניתן לשלב את הביקור במצפה התת ימי בקלות רבה, שכן המקום פתוח בין השעות 9:00 ל- 16:00 בכל יום. יתר על כן, הכרטיס שאתם קונים תקף לשלושה ימים כך שתוכלו לחזור ולהיכנס לאורך השהייה בעיר ולשלב את הביקור בנוחות רבה עם תוכניות אחרות שיש לכם. מבין כל החוויות באילת אין ספק שזוהי האחת שמשאירה את הרושם הרב ביותר, גם על מבוגרים ובעיקר על ילדים, שכן המנה ההגונה של דגים ובעלי חיים ייחודיים וצבעוניים חודרת אל הלב והנשמה. הפארק גם מציע מגוון רחב מאוד של אטרקציות המתאימות להעדפות שונות, כך שכל יכול למצוא בו את מה שמעניין ומרתק אותו.

לדוגמא, אחד האזורים העיקריים שתמיד מושכים את עיני המבקרים היא בריכת צבי הענק הגדולה של המצפה. בבריכה זו יש יותר מעשרה צבים משני סוגים ובשנים האחרונות בקעו ויצאו ממנו עשרות צבים בוגרים בחזרה אל הים האדום. את היצורים המפוארים האלו מגדלים ומאכילים כאשר שעות ההאכלה הן חוויה בפני עצמה. דוגמא נוספת לאטרקציה אהובה במיוחד היא "עולם הכרישים" שמפגיש אתכם עם טורפי העל של הים האדום. מדובר במתחם ענק עם בריכת כרישים גדולה במיוחד, מרכז פעילות ומנהרה שקופה שבה תלכו בינות לכרישים, חתולי ים, עטלפי ים, אלמוגים ולהקות דגים – כולם ממש לידכם.

אבל המצפה התת ימי מציע אפילו יותר מצפייה מהנה ומרתקת בדיירי הים האדום. במקום ניתן להצטרף ולהשתתף במגוון פעילויות אקטיביות שייחרטו לתמיד בזיכרון. כך למשל, בבריכת חתולי הים הבוגרים ניתן להיכנס לצלילת היכרות – "דייב אין" עם צוללן מקצועי. זוהי חוויה מושלמת המשלבת בין דממה מוחלטת, שחייה לצד בעלי חיים תת ימיים מופלאים וגם אפשרות לנופף לבני המשפחה הצופים בכם מבחוץ. אפשרות נוספת היא לצאת לשייט בקורל 2000, סירת זכוכית עמוקה בעלת חלונות תת ימיים הלוקחת אתכם אל מושבות האלמוגים המופלאות ובעלי החיים הייחודיים של הגנים היפניים ושמורת האלמוגים.

עוד המון הפתעות נהדרות

זו הייתה רק סקירה קצרה של האטרקציות והפעילויות שממתינות לכם במצפה הימי, אם תגיעו אליו במהלך נופש באילת. במקום יש עוד המון הפתעות כמו מגדל המצפה התת ימי ש- "צולל" 6 מטרים מתחת לפני הים, יצורי מעמקים החיים מאות מטרים מתחת לפני המים בחושך מוחלט, מתחם עם עשרות אקווריומים המציגים לראווה יותר מ- 800 דגים נדירים ומרהיבים, ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here