סגירת מרפסת שמש

0
57
קרדיט - Canva

רוצים להרחיב את הנכס שלכם? מעוניינים להקים עוד חדר? רוצים לשפץ את הדירה ולשנות את המבנה שלה? אתם יכולים לעשות זאת בקלות. סגירת מרפסת שמש היא פעולה פשוטה יחסית, אשר תאפשר לכם ליהנות מדירה רחבה, חדר נוסף וכמובן, תעלה לא רק את איכות החיים שלכם אלא את ערך הנכס כולו. במאמר הבא נסביר כל מה שצריך לדעת על סגירת מרפסת שמש. מתחילים עכשיו.

אנחנו צריכים לחשוב לפני סגירת מרפסת שמש

אנחנו יכולים לחלק את הלקוחות המעוניינים בתהליך סגירת מרפסת שמש לשתי קבוצות:

  1. אלו המעוניינים ביצירה של פתרון זמני
  2. המעוניינים בפתרון קבוע.

פתרון זמני, אומר כי אנחנו יכולים להקים קונסטרוקציה אשר תאפשר לכם לפתוח ולסגור את המרפסת בהתאם לעונות השנה. נוכל כמובן להקים קונסטרוקציה 'קלה', אם אתם מעוניינים להקים כמו סוג של חדר נוסף במרפסת, אבל עם אפשרות לערוך שינויים בעתיד. למשל, אם כעת אתם מעוניינים לאפשר לכל אחד מהילדים להתגורר בחדר משלו או אם אתם משכירים את הדירה ומעוניינים לאפשר את השכרת הדירה למספר שותפים. קונסטרוקציה 'קלה', תאפשר לכם לערוך שינויים בעתיד, במידת הצורך, בלי שום בעיה. כמובן, אנחנו יכולים ליצור פתרון קבוע. למשל, אם נשתמש בבטון וחומרים מהסוג הזה. בכל מקרה, השלב הראשון בעבודה הוא להבין את הצרכים שלכם וליצור תכנית עבודה המתכתבת עם הצרכים הללו.

מה התפקיד שלנו ואיך נשלים את המשימה

כאמור, בשלב הראשון נרצה ליצור תכנית בניה עבור סגירת מרפסת שמש. אם אנחנו מדברים רק על הנחה של חלונות זכוכית למשל, הרי שאנחנו לא צריכים לקבל היתר בניה מיוחד מוועדת התכנון והבניה ברשות המקומית. אבל, אם אנחנו רוצים להקים כמו חדר נוסף, הרי שאנחנו צריכים להכין תכנית מסודרת כדי לקבל היתר בניה באופן מסודר.

בהמשך, נבצע את העבודה לאור התכנית. נקפיד לאורך כל הדרך לשמור על מקצועיות גבוהה ולעשות הכל כדי להימנע ממשתנים בלתי צפויים.

חברת אלדד יזמות מעניקה שירותים מהסוג הזה כבר שלושים שנה. אנחנו נשמח להושיט לכם יד ולתת לכם מענה אישי המתאים לצרכים שלכם בצורה מדויקת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here