סוגי מכונות שטיפה

0
321
סוגי מכונות שטיפה
קרדיט FREEPIK

רבים רוצים גם בית ובניין נקי, כמו מקומות ציבוריים רבים, כגון סופר, ספריות, קניון, שמנקים אותם תדיר עם מכונות שטיפה. מאמר זה יעשה לכם סדר בסוגי מכונות השטיפה השונות, שכן ימנה את סוגי מכונות השטיפה המקובלות ביותר ויפרט עליהן ,על מנת שתוכלו לבחור את מכונת השטיפה הטובה ביותר בשבילכם. 

סוגי מכונות שטיפה 

  • מכונות קיטור בלחץ מים חמים

    חימום המים במכונה מתבצעת על ידי, ובעזרתו המנוע מתחמם עד לטמפרטורה הרצויה, כך שוטפים היטב שטחים גדולים במיוחד. היתרון הגדול של מכונה זו הוא בעצם העובדה כי המים רותחים  ומתאימים לשימוש על משטחים שומניים.

  • מכונות שטיפה בלחץ מים קרים

    מכונות שטיפה אלו מגיעות עם מספר סוגי צינורות לכל צינור ישנו שימוש אחר. היתרון הגדול של מכונות אלו, שהן יכולות להתחבר לכל צינור, כולל צינור בגינה, ולשאוב את המים ממנו, וכך ניתן לשטוף היטב ובקלות רצפות, שבילים, וברכות.

  • מכונות קרצוף לשטיפת רצפות

    מדובר על מכונות, שמנקות ומבריקות משטחים בגלל סיבובן המהיר בכל השטח. היתרון של מכונות אלו, שהן יכולות להגיע בקלות ובמהירות עד לפינות החדר ולנקות היטב מצבורי לכלוך, שבעבר לא היה ניתן לנקות אותם. מכונות שטיפה יכולות לנקות שטח רב בקלות רבה ומשמשות לניקוי חנויות, אולמות תצוגה ועוד. כמו כן ניתן גם לנקות איתן בתים פרטיים ובניינים שונים.

  • מכונות לשטיפת שטיחים ובגדים

    מכונות אלו מיוחדות לשטיפה של שטיחים ובדים מכיוון ששטיחים ובדים דורשים עבודת ניקוי עדינה ויסודית. מכונות אלו גודלן קטן ומנקות בעדינות וביסודיות שטיחים ובדים וניתן להסתובב עימן בכל הבית. בנוסף לכך ניתן גם לנקות עימן שטיחים מקיר לקיר, אבל רק במכונות המיועדות לכך, שכן עבודה זו היא מאומצת מידי ובעלת שטח גדול.

  • מכונות לשטיפת מכונית 

מדובר על מכונות גדולות במיוחד המשתמשות בלחץ אויר ומים, שכן הן מנקות גם מכוניות פרטיות וגם אוטובוסים ומשאיות. 

  • קיטוריות 

מכונת ניקוי אלו משתמשת בקיטור. בלחץ קיטור יש  יתרונות רבים. מכונות ניקוי זו מומחית בהסרת לכלוך קשה ושומני במיוחד, ללא  צורך בשימוש בחומרי ניקוי נוספים.  הן מעולות  בשימוש בבתים פרטיים ובתים בכלל בניקוי מטבחים, בתי שימוש אמבטיות ועוד. 

המנוע של מכונות השטיפה

הסוג של מנוע של מכונות השטיפה משתנה, שאם מדובר במנועי בנזין או סולר או במנועים חשמליים, אז לפני קנייה של מכונה כזו חשוב לדעת את סוג המנוע.

לסיכום מאמר זה מציג סוגי מונות שטיפה הכוללות: מכונת שטיפה בלחץ מים חמים, מכונות שטיפה בלחץ מים קרים, קיטוריות, מכונות לשטיפת מכוניות, וכן את סוגי המנועים השונים בנזין סולר או חשמל. מסיבה זו, רבים משתמשים בהן למגוון רחב ביותר של שימושים הכוללים גם שימושים פרטיים לבתים ובנינים. הם גם כוללים שימושים למקומות ציבוריים גדולים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here