עורך דין גביית חובות

0
55
קרדיט - Canva

גביית חוב היא משימה מורכבת. למעשה, ישנם מצבים שבהם עבור אדם פרטי מדובר במשימה בלתי אפשרית כמעט, למרות שהחוק כולל כמובן מספר מסלולים שבהם ניתן לפעול כדי לכפות על מי שהתחייב לשלם סכום כסף כזה או אחר למלא את התחייבותו. לעומת זאת, בעזרת עורך דין, גביית חובות היא מהלך שניתן להשלים בהצלחה בחלק גדול מאוד מהמקרים, ולעיתים גם בזמן קצר. במשרד עו"ד שדה ושות' כבר סייעו לבעלי חוב רבים לגבות את הכסף, והניסיון הרלוונטי שהצטבר במשרד מיושם בכל תיק ותיק.

איך בעזרת עורך דין גביית חובות מתבצעת בהצלחה?

* בקיאות – עורכי דין מומחים בתחום הגבייה יודעים כיצד לנהל את כל ההליכים המשפטיים האפשריים כנגד החייב, לרבות עיקול משכורת, הרמת מסך, הוצאת צו איסור יציאה מהארץ, עיקול מקרקעין ועוד.

* מחויבות – עוד איכות משמעותית היא המחויבות של עורך הדין למשימה. כדאי לדעת בהקשר זה שעצם ההצטיידות בעורך דין משנה בלא מעט מקרים את התמונה, מפני שזוהי גם אינדיקציה עבור החייב לרצינות כוונותיו של בעל החוב.

* נחישות – צוות משרד עורכי דין שזהו תחום המומחיות שלו פועל מיד בכל המסלולים המשפטיים האפשריים. הפעולה הנחושה מונעת סחבת ועיכובים, שעלולים להיגרם כשאדם פרטי מנסה לטפל בסוגיה בכוחות עצמו.

* משאבים – לעורכי דין יש גם משאבים שאין לאדם פרטי וגישה למידע שמסיע בגביית החובות.

שירות אחראי ביושרה מלאה

כאמור, בעזרת עורך דין גביית חובות הופכת ממשימה מורכבת לאופציה שניתן להשלים בהצלחה. הבסיס לשירות של משרד עו"ד שדה ושות' במקרים אלה הוא יושרה מוחלטת – כדי שכל מי שפונה לעזרת המשרד על-מנת לגבות חוב יוכל לדעת בדיוק מהו מצבו, מהן האפשרויות העומדות בפניו, מהם היתרונות והחסרונות של כל דרך פעולה וגם מהם סיכויי ההצלחה. על בסיס כל המידע המפורט והמדויק, ניתן לקבל את ההחלטות הנכונות. אם תבחרו לפעול בדרך כזו או אחרת כדי לגבות את החוב, צוות המשרד יגבש את האסטרטגיה המיטבית ויקפיד גם על יישום מדויק שלה – כדי שתוכלו לקבל את כספכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here