עורך דין משפחה עד לפתרון הנכון!

0
952
עורך דין משפחה עד לפתרון הנכון!

אם אתם נמצאים בעיצומם של הליכי פירק התא המשפחתי, אן צורך להכביר המילים ולתאר את תעוקות הנפש, הקשיים הרגשיים, ומכלול התחושות בהם אתם מוצפים. יחד עם זאת, התהליך דורש הבנה מלאה של זכויותיכם, של הסטטוס החדש שלכם, על כל המשתמע מכך. יעוץ וליווי של עורך דין מתמחה ובקיא בדיני משפחה, יעזור לכם לצלוח את הפירוד בשלום, תוך הגעה להסכמה מסודרת, וגישור במקומות בהם חילוקי הדעות כבר בלתי ניתנים לפתרון.

עורך דין משפחה – סיוע משפטי

פירוק התא המשפחתי גורר אחריו תחושות קשות, גם אם ההסכמה לפירוק היא הדדית. הצדדים מוצאים עצמם חוששים מהעתיד הלא ידוע, ומנסים להבטיח אותו כמה שיותר. לעתים גורר נסיון זה מריבות, חילוקי דעות, ותהליך הגירושים כולו הופך לקשה ומורכב. כשיש ילדים בתמונה, הוא מורכב עוד יותר, שלא לדבר על הרגש המתלווה לתהליך כולו.

ייצוג של עורך דין משפחה מקצועי, מומחה לדיני משפחה נדרש לא רק במצבים בהם יש סכסוך מתמשך וחילוקי דעות קשים, אלא גם במקרים בהם יש הסכמה הדדית, אולם שני הצדדים מנסים לנסח הסכם שיהיה מקובל על שניהם, ולא ממש יודעים כיצד יוכלו לעשות זאת במינוחים משפטיים ואחרים, שיבטיחו לשניהם עמידה בהסכמים שהוחלטו ביניהם.

עורך דין משפחה מיומן, יאיר את עיניכם גם לגבי נושאים שאפילו לא נתתם עליהם את הדעת, ושייראו לכם אולי טריוויאליים, אולם בדיעבד תבינו את משקלם וחשיבותם. הנושאים יכולים להיות בתחום חלוקת רכוש, קביעת גובה דמי המזונות,משמורת על הילדים, ודברים נוספים שיכולים לצוץ אפילו בעיצומו של התהליך ויש לתת עליהם את הדעת.

גם עבור עורך דין משפחה מקצועי, התהליך כולו הינו טעון, מאחר ומדובר בבני אדם, בילדים, וכל מקרה הוא ייחודי ושונה מאחר, ולמרות שהחוק תקף לכולם, במקרים של ייצוג בענייני משפחה, כל סיפור שונה מאחיו וההתייחסות, גם המקצועית, היא בהתאם לכך.

תפקידו של עורך דין משפחה הוא להגיע להסדר האידיאלי ביותר לצד אותו הוא מייצג, תוך מתן ליווי מקצועי לאורך כל הדרך, ופתרון בעיות הצצות במהלכה. את זאת יעשה לפי שיקול דעתו המקצועי, דינים בהם הוא בקיא, ולעתים יעזור נסיונו לפתור בעיות חריגות או יוצאות דופן.

גירושין ע"י עורך דין משפחה

ייצוג עורך דין משפחה יכול להיות של צד אחד בלבד, או של שני הצדדים ביחד, במידה ויש הסכמה עקרונית ביניהם, ונדרשת הבנה מעמיקה של ההסכם, ועריכתו לידי חוזה. חלק מעורכי דין לענייני משפחה עוסקים גם בגישור, שמטרתו אינה דווקא להשיב את הזוג זה לזרועות זו, אלא לגשר על פערים ביניהם, הקשורים להסכם עליו צריכים שניהם לחתום.

במקרה של יצוג צד אחד בלבד, התזמון הוא חשוב ביותר, ועליכם לקבל סיוע משפטי של עורך דין משפחה במהירות האפשרית. הסיבה לכך היא כי על עורך הדין לאסוף נתונים, לעתים גם ראיות, אם יש חשד להתנהגות לא תקינה של הצד השני, ובעיקר כדי להיות הראשונים המגישים את התביעה, בין אם בבית הדין הרבני, או בבית הדין לענייני משפחה.

עורך דין משפחה, מקצועי ובעל נסיון, המכבד את עצמו ימליץ בראש ובראשונה לנסות ולהמנע מהגעה לבית המשפט, מאחר ומדובר בתהליך שיכול להיות ארוך, יקר, ובעיקר מלווה בעומס רגשי רב. לעתים כרוך הדבר בויתורים לא פשוטים, אפילו כואבים מצד בני הזוג, אולם עורך הדין, עם נסיונו הרב, יציג בפניכם את התמונה במלואה ואת כל ההשלכות הטמונות בהגעה לבית משפט, וינסה למנוע זאת מכם. במידה ולא הגעתם לכלל פשרה, ייצוג עורך דין בבית המפשט הוא הכרחי, בשל כל הדקויות, החוקים וההגדרות בתחום זה, שאזרח מן השורה יתקשה להבין אותם באופן עצמאי.

פירוק תא משפחתי אינו נעים, בלשון המעטה. כשיש ילדים בתמונה הוא צובט, ופעמים רבות משפיע על כושר השיפוט שלנו. עורך דין משפחה הוא דמות אשר לא רק תייצג אתכם בצורה המקצועית ביותר, אשר תקדם את האינטרס שלכם, אלא יהיה כזה המודע ומיודע לקשיים הכרוכים בתהליך, ומתפקידו לנסות ולהקל עליכם גם ברובד הזה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here