עיצוב מנצח לבית פרטי – משימה לאנשי מקצוע מיומנים

0
790
עיצוב מנצח לבית פרטי – משימה לאנשי מקצוע מיומנים
מקור serzidesign.com

רגע אחרי שקניתם את הבית החדש שלכם, החגיגה האמיתי רק מתחילה. ולא, אנחנו לא מדברים על המעבר לבית, אלא על תהליך העיצוב של הנכס. ולכן, המשימה הראשונה שלכם היא לפנות לעזרתה של מעצבת פנים מיומנת, כמו אורית סרצי, שיכולה להגשים לכם את כל החלומות העיצוביים בתהליך עבודה מיוחד במינו.

איך לבחור מעצבת פנים לבית שלכם?

רגע אחרי שקיבלתם את המפתח של הבית החדש, מתחיל השלב המרגש והאישי ביותר ברכישת הדירה – הפיכתה מנכס נדל"ן, לבית משפחה שנעים וכיף להיכנס אליו. ואתם לא יכולים להצליח בתהליך לבד, במיוחד אם אין לכם ניסיון, ללא ליווי אישי של מעצבת פנים בתל אביב שמכירה את כלל כללי העיצוב ויכולה לעזור לכם להגיע להישגים הרצויים לבית שלכם. בחירת מעצבת הפנים היא לעיתים רבות החלטה אינסטינקטיבית שקשורה גם לכימיה עם המעצבת וגם לדוגמאות שאתם מרוצים מהן מתיק העבודות של אשת המקצוע.

תהליך עיצוב נכס – שילוב של ידע ודרישות לקוח

בכל מה שנוגע למהלך העבודה עצמה, עיצוב פנטהאוז הוא משימה מורכבת למדי. החל מהסתכלות על מבנה החלל עצמו ועד לירידה לכל הפרטים הקטנים, האחריות על אשת המקצוע היא רבה. אך יחד עם זאת, אתם, בתור לקוחות ובעלי הנכס, צריכים לתת את הטון ולהחליט מה הוא הקו העיצובי שמנחה את התהליך. כך, באיזון בין מקצועיות לדרישות אישיות, תוכלו ליצור לעצמכם את העיצוב של הנכס המושלם.

חללים מודרניים ומודולריים – לבתים צעירים בנפשם

בתים רבים בישראל, במיוחד בשנים האחרונות, רוצים להשקיע מאמצים רבים ביצירת עיצוב דירה מודרנית על פי כלל הדרישות העיצוביות המקובלות בתחום. ולכן, מירב ההשקעה של מעצבות הפנים במרכז הארץ, היא דווקא ביצירת מרחבים גדולים, שימוש באור טבעי ואפילו איזון בו הצבעים השונים שמעטרים את קירות הבית. יש מקום לטעם האישי שלכם, והוא אפילו חשוב, אך יחד עם זאת שווה לכם להקשיב להצעותיה של המעצבת שכך היא תוכל ליצור לכם חלל מגורים שכיף לשהות בו.

אורית סרצי היא מעצבת פנים מומחית, שמלווה את לקוחותיה בתהליכי האפיון והעיצוב של נכסים פרטיים שונים. בין שמדובר על חללי מגורים או חללים עסקיים, אורית מביאה לידי ביטוי את כל האלמנטים העיצוביים שהלקוח רוצה להכניס לבית. זאת כמובן, על בסיס ניסיון מקצועי איכותי, שנים רבות של עבודה וקוו עיצובי מודרני מובהק. לפרטים נוספים וליצירת קשר ניתן לפנות: 050-4030643.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here