עשיתם תאונה – עצרו הכל ובדקו מה המצב המשפטי שלכם!

0
281
Credit: Pixabay.com

כל תאונה או בעיה עם רשויות החוק בתחום התעבורה, היא בעיה שאתם רוצים לנהל בצורה מבוקרת, בעיקר מפני שחשוב לכם לשמור על זכות הנהיגה שלכם לאורך שנים. ולכן, אם מצאתם את עצמכם מסתבכים עם המשטרה ועם בית המשפט, ההחלטה הנכונה ביותר שאתם יכולים לקחת לפנות לעזרת הצוות המשפטי של משרד עורכי הדין משה רבי, ולקבל את הייעוץ המשפטי שמגיע לכם לקבל, ויפה שעה אחת קודם.

התוצאות של אירועי התאונה – יכולות להשפיע עליכם לאורך שנים

תאונת דרכים מסכנת חיים היא אירוע לא נעים בכלל, אבל כל אחד מאתנו יכול למצוא את עצמו בעיצומו של אירוע כזה. בוודאי אם אתם נוסעים בכבישים העמוסים של ישראל מידי יום ביומו, הסיכון לתאונות דרכים עולה פלאים. יחד עם זאת, ברגע שאתם מבינים שאתם נמצאים בסיטואציה בעייתית, כל מה שצריך לעשות הוא לעצור הכל ולפנות לעזרתו של עורך דין תעבורה בעל ניסיון בתחום תאונות הדרכים, על מנת לקבל את הייעוץ המשפטי הרלוונטי לסיטואציה שבה אתם נמצאים. לפעמים גם שיחת טלפון במקום האירוע עצמו יכולה לעזור לכם לאין שיעור, ובלבד שאתם לא תבצעו פעולות שיפגעו במהלך החקירה או בכם.

עורך הדין המלווה – יפנה לגורמים הרלוונטיים לטיפול המשפטי

חודשים אחרי האירוע עדיין ישנן השלכות שצריך לקחת בחשבון והן יכולות להשפיע על הנהיגה שלכם בצורה משמעותית. למשל, אם אתם נהגים מקצועיים אשר צריכים לקבל את אישור המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, אין ברירה אלא לפנות אל המכון בעזרתו של עורך דין שלכם ולהבין יחד מה הן הדרישות והציפיות של אנשי המכון מכם.

מכאן, יש לכם עוד הזדמנות לנהוג בצורה בטוחה יותר

אם אתם עובדים בצורה מסודרת ואחראית תפסיק ובליווי של עורך דין מיומן ומנוסה, סביר מאוד להניח שאתם תוכלו לחזור לכביש במהירות ולקבל את הזכות לנהיגה כמו שמגיעה לכל נהג אחר. זאת אומרת, שיש לכם הזדמנות אחת לתקן את הטעות שעשיתם ואתם חייבים לפעול בצורה אחראית כדי לצמצם את הנזקים עד כמה שאפשר.

הידע והניסיון המקצועי של אנשי משרד עורכי הדין משה רבי יאפשר לכם לקחת החלטות מקצועיות המבוססות על הכרות עם החוק ועם הסיטואציה שבה אתם נמצאים, כדי לשמור על הרישיון שלכם לאורך שנים. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות המשרד ניתן לפנות לטלפון מספר 055-882388.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here