פורטוגליס: המומחים בהוצאת אזרחות פורטוגלית

0
715
פורטוגליס: המומחים בהוצאת אזרחות פורטוגלית
קרדיט פורטוגליס

כפי שרבים מאיתנו יודעים כבר, לפני כחמש שנים מדינת פורטוגל החליטה לתקן את העוול שנגרם ליהודי פורטוגל שלא הסכימו להמיר את דתם ולהעניק לצאצאים של המגורשים דרכון פורטוגלי. מאותו רגע מיליוני ישראלים גילו שהם זכאים לקבל אזרחות אירופאית וליהנות מיתרונותיה הרבים. חברת פורטוגליס ליוותה כבר אלפי ישראלים בתהליך ומציעה גם לכם להצטרף וליהנות במהרה מדרכון פורטוגלי – בלי כאבי ראש.

פורטוגליס הינה החברה הגדולה והמובילה בישראל להוצאת דרכון פורטוגלי שטיפלה במספר הבקשות הגדול ביותר וסיימה מאות הליכי אזרוח בהצלחה רבה. היא מעניקה שירותים בפריסה ארצית ומאפשרת לישראלים להוציא דרכון ואזרחות פורטוגלית במקצועיות, אמינות ובמחירים המשתלמים ביותר.

אז למה להוציא אזרחות פורטוגלית עם חברת פורטוגליס?

ראשית, נציין שכל אחד יכול, עם הרבה כוח רצון להוציא אזרחות פורטוגלית ודרכון בכוחות עצמו. יחד עם זאת, חשוב להבין שמדובר בתהליך מאוד מורכב. הוצאת דרכון מלווה במילוי והגשת טפסים רבים – מילוי לא נכון עלול לעכב ולעצור את כל התהליך ותדרשו להתחיל מהתחלה, ביצוע התהליך עם חברה מקצועית יבטיח לכם הגשת בקשה מדויקת ומסודרת שעונה על כל הדרישות וכך תוכל להגדיל את הסיכוי שלכם לקבל דרכון בהקדם האפשרי. אם אתם מעדיפים להימנע מטרטורים, כאבי ראש ובירוקרטיה ישראלית ופורטוגלית – כדאי לפנות לחברת פורטוגליס. הם יבצעו עבורכם את כל התהליך מבלי לערב אתכם ויורידו לכם את כל ההתרוצצויות, הדאגות וההתעסקות מול הגופים השונים.

מה פורטוגליס עושים בשבילך?

עם חברת פורטגליס תוכלו ליהנות מהליך הוצאת אזרחות פורטוגלית פשוט – הם דואגים לכם מאלף עד תף' ויש להם ניסיון עשיר והתמחות ספציפית בהגשת בקשות לאזרחות זו בלבד! כמו כן, כדאי לדעת שפורטגוליס מעמידה לשירותכם צוות משפטי מנוסה שמתמחה בכל הנוגע לענייני אזרחות פורטוגלית. הנה רק חלק מהדברים שהם עושים בשבילכם:

  • מגישים עבורכם את כל המסמכים לקהילה היהודית – הם ממלאים אותו באופן מקצועי ובכך ממקסמים את סיכויי ההצלחה שלכם.
  • מתרגמים עבורכם מסמכים לפורטוגזית והפוך אם יש צורך.
  • מגישים את כל המסמכים הנדרשים ממשרד הפנים עבורכם.
  • ממלאים טפסים נדרשים בפורטוגזית בדיוק.
  • מעבירים את כל התשלומים הנדרשים לכל הגורמים בממשלת פורטוגל והקהילה היהודית.
  • מפיקים עבורכם תעודת יושר ממשטרת ישראל.
  • מאשרים מול הגורמים השונים את כל המסמכים שנשלחו.
  • מגישים את הבקשה לממשלת פורטוגל ולקהילה היהודית.
  • מנהלים לאורך כל התהליך מעקב אחר התיק ומקפידים לעדכן אתכם עד לקבלת תשובה סופית.

לקבל אזרחות פורטוגלית – במהירות ובלי כאב ראש

אם גם אתם זכאים לקבל אזרחות ואתם לא יודעים איך ואיפה להתחיל – אנו ממליצים לפנות למומחים, חברת פורטגוליס שיבצעו עבורכם את התהליך בפשטות ובמהירות. כדאי לדעת שהם מתחייבים להעניק החזר כספי מלא במידה והזכאות שלכם מסיבה מסוימת לא אושרה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here