פרסום בעיתון כלכלי – מיקוד בתחומים שונים

0
672
פרסום בעיתון כלכלי – מיקוד בתחומים שונים
מקור pixabay

תחום העיתונות במדינת ישראל עבר תהליך מתמשך של שינוי במשך השנים שחלפו מאז הקמת המדינה ועד היום. אחד השינויים הבולטים, הוא הנטייה של העיתונות בכללותה להתמקד בתחומים ספציפיים. עיתונות כללית עברה מהעולם, או לכל הפחות איבדה את הבכורה לטובת עיתונות ממוקדת. במקביל, עבר גם תחום הפרסום בעיתונות שינויים משמעותיים. פרסום מודעה בעיתון כלכלי ובעיתונים העוסקים בתחומים ספציפיים, הוא שיטת הפרסום המועדפת הן על בעלי עסקים המפרסמים באופן עצמאי והן על חברות פרסום ושיווק הפועלות בשם העסק. מהם הגורמים שהביאו לעלייה בתפוצה של עיתונים העוסקים בתחומים ספציפיים? מהם היתרונות של פרסום בעיתונים כלכליים דוגמת כלכליסט, גלובס או העיתון דה מרקר? 

העלייה בתפוצה של עיתונים כלכליים

אחד המאפיינים של העידן המודרני, הוא שפע המידע שכל אדם בעולם בכלל ובישראל בפרט נחשף אליו. בעבר הלא רחוק, האפשרות להשיג את המידע עצמו היתק מוגבלת. לפיכך, עצם השגת המידע היה בה משום הישג. נכון להיום, בעידן המחשבים והטלפונים הסלולאריים, המידע זמין לכל. אבל מה שחסר היום באמת הוא התמקדות. עודף המידע הפך מיתרון לחיסרון, ויש רבים הרואים בו מטרד. באופן די מפתיע מתברר שלא מעט אנשים פשוט הפסיקו להאזין מדי שעה לחדשות או לצרוך מידע באובססיביות. במקום זה, חלה עלייה בצורך של צרכני מידע להתמקד. התוצאה הישירה היא שניתן בקלות יחסית לפלח את האוכלוסייה ולהגיע לקהל יעד רלבנטי. פרסום מודעה בעיתון דה מרקר, על פי אותו היגיון, תגיע לעיניהם של מי שמעדיפים לצרוך מידע כלכלי על פני כל סוג אחר של מידע. רק הגיוני להניח, לפיכך, שאותם אנשים יהיו פתוחים להצעות רלבנטיות המתאימות להם.

היתרונות של פרסום בעיתון כלכלי

כאמור לעיל, הנטייה של חלק ניכר מציבור הקוראים היא לעבור לעיתונים המתמקדים בתחום ספציפי, תוך שהם משאירים מקום מסוים גם לידיעות כלליות. מומחים לנושא ערכו מחקרים שכל המטרה שלהם היא לזהות את האופי של צרכני המידע הכלכלי והמאפיינים שלהם. על בסיס המידע שהצטבר, מפרסמים ועסקים רבים שיש להם מוצרים או שירותים שעל פניו יכולים לעניין את ציבור הקוראים הזה, נוהגים לצאת מעת לעת בקמפיין הכולל פרסום מודעה בעיתון כלכלי, יחד עם אמצעים נוספים שהמטרה שלהם להניע את אותם הקוראים להתעניין במוצרים שלהם, בדרך כלל בהצלחה יחסית. מעוניינים לדעת עוד? רוצים להגדיל את המכירות בעסק? צרו קשר כבר כעת והמקצוענים שלנו יחזרו אליכם בהקדם. אנו נסייע לכם לאורך כל הדרך עד לפרסום המודעה שתגדיל בצורה משמעותית את החשיפה של העסק שלכם לקהלי יעד רלבנטיים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here