קיר שהוא כולו חגיגה לעיניים – קירות ירוקים לעיצוב פנים משגע

0
1092
קיר שהוא כולו חגיגה לעיניים – קירות ירוקים לעיצוב פנים משגע
קרדיט: רוזנבאום מערכות גינון מתקדמות

אחד הטרנדים הלוהטים של השנים האחרונות הוא הקמה של קירות ירוקים בתוך חללי הפנים. מלבד זריקת הצבע הטבעית המשגעת, מדובר בפרויקט שמסייע לשמור על סביבת עבודה מרגיעה ובריאה יותר. כדי לקבל על כך מידע נוסף, צרו קשר עוד היום עם חברת רוזנבאום מערכות גינון מתקדמות.

מכניסים קצת צבע למשרד

בעיצוב פנים יש חשיבות גדולה להכנסה של אלמנטים מיוחדים ושונים. כדי לשבור את השגרה מעצבים רבים בוחרים להכניס לתוכנית העיצוב קיר ירוק. הקיר מורכב כולו מצמחייה ונבנה בצורה אידיאלית לחלל הפנים. הצמחים נבחרים בקפידה על פי החשיפה לשמש ותנאי המחייה באזור, ויכולים להפוך כל חלל פנים לריאה ירוקה קטנה ומיוחדת. קירות מסוג זה הולכים ונהייה נפוצים יותר בשל צורתם המיוחדת והשפעתם החיובית של הצמחים על חלל העבודה.

גינה על הקיר

כדי להקים גינה תלויה בתוך חלל הפנים, יש להתייעץ עם גורם מקצועי. במהלך הייעוץ תקבעו יחדיו מה גודלה הרצוי של הגינה, אילו צמחים אתם רוצים לשתול ומה תהיה ההשקעה שלכם בקיר. גינה תלויה מאפשרת לכם ליהנות מנוף עוצר נשימה של טבע גם אם אתם נמצאים בקומה הגבוה ביותר של המבנה, לשמור אל איזון טמפרטורה בתוך חלל החדר ולאפשר לכם לנשום אוויר נקי יותר ולהיות יותר מרוכזים בעיסוקים שלכם. לכן אין זה מפליא שעסקים רבים רוצים להוסיף ריאה ירוקה למתחם שלהם.

פתרונות טכנולוגיים להקמת גינות תלויות

כדי להקים גינה ירוקה שלא תהיה לכם לנטל יש לעבוד עם בעל המקצוע הטוב ביותר בתחום. גינה אנכית יכולה להיות מטרד של ממש אם לא משתמשים במצע הנכון או מניחים את קווי ההשקיה בצורה שלא תפריע לעוברים והשבים. עבודה מקצועית כוללת התאמה של מצע שאינו מתפורר, הנחת קווי מים בזהירות ומקצועיות והתאמה של דשן שאינו מסוכן לשוהים במתחם. כמו כן, יש להתאים את הצמחים כך שלא תאלצו לשתול כל פעם צמחייה חדשה. בשל כך, מומלץ לבחור צמחים שיגדלו לטווח הארוך ולא יהיו עונתיים. את כל ההחלטות האלה יכול איש מקצוע מיומן לעשות למענכם ולספק לכם גינה איכותית ויפיפייה.

צוות חברת רוזנבאום מערכות גינון מתקדמות מאפשרת לכל חלום על גינה תלויה להתגשם. אנו מלווים כל לקוח בתהליך הקמת גינה ירוקה בתוך חלל הפנים בעבודה מקצועית מסורה ומיומנת. לקראת כל פרויקט אנו מבצעים מדידות מדויקות והתאמות פרטניות כדי להביא תוצר מוגמר מושלם ללקוח. לפרטים נוספים וליצירת קשר ניתן לפנות לצוות החברה – 02-6436408.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here