קנייה של דירה חדשה – בצורה מסודרת ואחראית

0
334
עורך דין דיני מקרקעין
Credit: Pixabay.com

חשבתם פעם איך באמת נראה התהליך של קנייה של דירה חדשה? בתור אנשים בוגרים שמתחילים להקים משפחה בישראל, כדאי לצבור קצת ידע על תהליך הרכישה של בית, לפני שאתם לוקחים החלטה כל כך מדהימה וכל כך מורכבת, שתשנה לכם את החיים. במדריך הקרוב, הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין שפי בוזגלו, אסף לכם את כל המידע שאתם צריכים לקבל כדי להכיר את עולם הנדלן של ישראל.

ליווי של עורך דין מקצועי – הוא הצעד הראשון

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות בשביל ללמוד איך לקנות דירה בישראל, הוא קודם כל להבין שזה תהליך מקצועי. לכן, כמו כל תהליך מקצועי אחר גם כאן אתם חייבים לקבל שירותים של עורך דין לענייני מקרקעין רק בשביל לעשות את הצעד הראשון ולהתחיל להבין איך לקחת החלטות. במיוחד כאשר המטרה היא להקים דירה על שטח שאתם רכשתם לעצמכם!

מקצועיות מתחילה בהיכרות עם השוק

אם המטרה שלכם היא לקנות דירה קיימת, ולעבור עם המשפחה שלכם לאזור חדש, אז התהליך שלכם מתחיל בעבודה עם עורך דין לרכישת דירה. הרכישה של דירה קיימת דורשת היכרות עם השוק, אבל גם היכרות עם דיני חוזים ועם תהליכים אחרים שקשורים להגנה על זכויות של כל המעורבים בתהליך. כאן, כדי לפנות לעורך הדין בשלב יחסית מוקדם, שכן הוא יכול לעזור לכם להבין האם השוק יכול להיות רלוונטי מבחינתכם.

טיפול בעסקאות מיוחדות – דורש הליך מיוחד

יש עוד סגנון אחד של עסקאות שאפשר לתכנן בתחום הנדלן בישראל, והוא עסקאות קומבינציה. מדובר על עסקאות שבהן בתמורה לתשלום ניתן לקבל זכויות בניה בקרקע. וזה יכול להתאים גם לרוכשים פרטיים בתנאים מסוימים. כך או כך, בשל העובדה שמדובר על עסקאות כל כך מיוחדות ולא שגרתיות, הפיקוח והליווי של עורכי דין מנוסים בתחום חייב להתחיל כבר בשלבים הראשונים של תהליך המחשבה על העסקה. אחרת, יהיו לכם אתגרים רבים לאורך הדרך ואתם תמצאו את עצמכם מתמודדים עם עיכובים בתהליך הבנייה וקבלת המפתח, וזה ממש לא רצוי.

אנחנו, אנשי המקצוע של משרד עורכי הדין שפי בוזגלו, מבינים עד כמה חשובה היא העזרה שאתם תקבלו כדי לבצע רכישה של נכס נדלן. ובאותה נשימה חשוב לנו מאוד לספק לכם תשובות אמיתיות לכל צורך ולכל שאלה שיש לכם. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות המשרד ניתן לפנות לטלפון: 073-2595615.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here