רוצים להוציא את הפנימיות שלכם? כמה דרכים

0
307
קעקוע ליד
Credit: Pixabay.com

אתם מרגישים שמשהו בכם בוער? שאתם מחפשים שינוי או משהו מרענן בתוך השגרה? לא חייבים לצאת לטיול מסביב לעולם או לעזוב את העבודה ולהפוך לרועה צאן במדבר (לא שיש לנו משהו נגד זה אם יש לכם אפשרות…) אפשר למצוא דברים קטנים שיכניסו קצת גיוון ועניין. הם יכולים להיות קשורים למראה שלכם, לתחביב או תחום עניין. קעקועים יכולים להיות חידוש משני הכיוונים, או התחדשות בקעקוע או, אם אתם אמנים בנשמה, בתור תחביב שתפתחו או אפילו מקצוע. יש לא מעט מקעקעים בתל אביב שלא עסקו בכך מהתחלה אלא פתאום יום אחד החליטו להוציא את האמנות שבהם ולהיות מקעקעים ( לאחר שעברו הכשרה) כך או כך, זהו שינוי שמכניס הרבה אנרגיה וכיף.

לבחור את הקעקוע המדויק לכם

אם אתם עושים קעקוע בצורה שהיא לא אימפולסיבית אלא אחרי שחשבתם על הדבר והחלטתם שזה מה שמתאים לכם ללא ספק הדבר יתן לכם עניין, כיף ותחושה של שחרור. כבר עצם הפעולה של לעשות קעקוע דורשת מכם אומץ ואם הלכתם על זה כבר תראו את עצמכם באור אחר. מעבר לזה יש את הקעקוע עצמו, הציור או הכיתוב שמבטא משהו בכם. גם המקום בגוף בו תבחרו לעשות את הקעקוע או הגודל שלו יש בכך אמירה. אפשר לבחור קעקוע ליד באזור הכתף כך שהוא יצוץ בעיקר עם יד חשופה או קעקוע שרוול שיראה היטב וימשוך תשומת לב. אפשר לעשות קעקוע בעורף שגם לא ייראה תמיד או בקרסול. אם אתם מתלבטים לגבי הדוגמא או המיקום תתייעצו עם המקעקע שישמח להבין מה אתם מחפשים ולהציע בהתאם.

קעקועים- לא בכל מקום

כאשר אתם בוחרים מקום לעשות בו קעקוע אל תבחרו רק לפי המחיר. חשוב לבחור מקום מוכר ומוסמך, מקום עם הרבה ניסיון שעובד בצורה מקצועית. סטודיו לקעקועים הוא לרוב מקום גם לעשות בו פירסינג. בין אם אתם מחפשים פירסינג תל אביב או בכל מקום אחר ובין אם קעקועים, עבודה בצורה היגיינית ומוקפדת היא הכרחית. שתי הפעולות קשורות לא רק לאמנות וקישוט אלא אלה פעולות המשפיעות ישירות על הגוף שלנו. צריך להתייחס אליהן באופן דומה לטיפולי אסתטיקה שחייבים אף הם להתבצע בצורה היגיינית, מקצועית וביד מיומנת. סטודיו מורנו בתל אביב הוא מקום מוכר ובעל מוניטין בתחום הקעקועים והפירסינג.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here