שלושה צעדים קריטיים להגנה על העסק שלך

0
714
שלושה צעדים קריטיים להגנה על העסק שלך

כל בעל עסק רוצה להגן על הפעילות העסקית שלו ולהבטיח את המשכה הרציף והתקין. יש לא מעט דרכים להשיג את המטרה הזו, אבל בשלב הראשון חשוב יהיה לוודא כי הציוד, המלאי ובעיקר כוח האדם יהיו מוגנים מכל משמר, גם בפני מצבי חירום שונים כמו שריפה פתאומית. בעזרת יישומם של מספר גורמים חיוניים, גם אתם תוכלו להגן על העסק שלכם מפניהן של סכנות שונות.

1 – ניקוי מנדפים בהתאמה מדויקת לתקן

המנדפים המותקנים במטבחים התעשייתיים נמצאים שם מסיבה טובה. המנדפים מנקזים אל מחוץ למטבח את העשן, את הריחות ואת הגזים הנפלטים אל האוויר במהלך הבישולים. עם זאת, רק הקפדה על ניקיון רציף ועקבי יהיה זה שיסייע בהתמודדות עם הצטברות שמן ופיח במנדף ויבטיח את פעילותו התקינה למשך זמן. זוהי בדיוק הסיבה לכך שגם התקנים הישראלים והאמריקאים מחייבים את בעלי העסקים לפעול לניקוי באופן קבוע, ולמעשה, ניקוי מנדפים לפי תקן 1001 חלק 6 מגדיר את התדירות הנדרשת בהתאם למכשירי הבישול ולאופן העבודה במקום. ניקוי המנדף הינה דרישה בטיחותית של כוחות כיבוי האש אשר נועדה למנוע אסון. צוות המומחים של "אשכול פתרונות בטיחות" יוכל לעזור לכם לפעול בצורה הטובה, המקצועית והנכונה ביותר.

2 – איתור וגילוי אש בשלב מוקדם

ככל שנזהה שריפות בשלב מוקדם יותר, כך נוכל למנוע את התפשטותן ואת הנזקים האדירים שהן עלולות להסב. למרבה המזל, מערכת גילוי עשן מציעה לנו דרך לא רעה בכלל לדעת כשהאש מתקרבת. מאחר ונכונה הקלישאה לפיה "אין עשן בלי אש", הרי שהיכולת של המערכת לזהות עשן היא שמאפשרת לנו להגיב במהירות וביעילות. מערכת מתקדמת זו תתריע בכדי לאפשר פינוי מהיר מהמבנה או העברה של המסר הבהול גם לגופים חיצוניים, ובפרט אל כוחות הכיבוי וההצלה.

3 – נעזרים במערכות המתקדמות ביותר

אין ספק כי גילוי האש בשלבים המוקדמים ביותר שלה, תהיה זו אשר תעניק לכם את האפשרות להתמודד עמה בצורה יעילה ומהירה. כך למעשה, נוכחותן של מערכות גילוי אש תהיה זו אשר תסייע לעסקים רבים, בהם מסעדות ובתי קפה, מעבדות ובתי חולים, מוסדות ציבוריים ומפעלים תעשייתיים, לזהות את תחילתה של שריפה. במצב שכזה תופעל אזעקה באופן מיידי ויתבצע חיוג אוטומטי למכבי האש. לתכנון הפתרון האידאלי עבור העסק שלכם ולקבלת ייעוץ מקצועי אתם מוזמנים לפנות כבר עכשיו לנציגי "אשכול פתרונות בטיחות" בטלפון 04-8224081.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here