Oracle תחל לשלב יכולות AI גנרטיביות לשיפור הפרודוקטיביות של משאבי אנוש

0
99
קרדיט: עדי אורני

כלים חדשים באמצעות בינה מלאכותית ב-Oracle Fusion Cloud HCM ישפרו משמעותית את תהליכי משאבי אנוש ביחס למועמדים, עובדים, מנהלים ומגייסים

Oracle הכריזה היום כי החלה בהטמעת יכולות מבוססות בינה מלאכותית ל-Oracle Fusion Cloud Human Capital Management (HCM). היכולות החדשות מבוססות על שירות הבינה המלאכותית הגנרטיבית של Oracle Cloud Infrastructure (OCI), והן מוטבעות בתהליכי משאבי אנוש קיימים במטרה לספק ערך עסקי מהיר יותר, לשפר את הפרודוקטיביות ואת חוויית המועמד והעובד, ולפשט תהליכים בתחום משאבי האנוש.

"בינה מלאכותית גנריטיבית משפרת את הפרודוקטיביות ופותחת גישה לעולם חדש של מיומנויות, רעיונות ויצירתיות שיכולה להיות להם השפעה מיידית במקום העבודה", מסר Chris Leone, סגן נשיא בכיר לפיתוח יישומים, Oracle Cloud HCM: "עם היכולת להמליץ, לסכם ולחבר תוכן, בינה מלאכותית גנרטיבית עוזרת להפחית את החיכוך בעבודה על תפקידים חשובים של משאבי אנוש. לדוגמה, עם יכולות בינה מלאכותית מובנות חדשות ב-Oracle Cloud HCM, הלקוחות שלנו יוכלו לנצל מודלי שפה גדולים כדי להפחית באופן דרסטי את הזמן הנדרש להשלמת משימות, לשפר את חוויית העובד, לשפר את הדיוק של תובנות לגבי כוח העבודה, ובסופו של דבר להגדיל את הערך לארגון".

יכולות הבינה המלאכותית הגנרטיבית המוטמעות ב-Oracle Cloud HCM מבוססות על OCI ושירותי הבינה המלאכותית המובילים ביותר. הן נועדו לספק אבטחה, ביצועים וערך לארגון ברמות הגבוהות ביותר. הנחיות מובנות עוזרות ללקוחות לקבל את התוצאות הטובות ביותר, תוך הפחתת תופעות לוואי לא רצויות כגון שגיאות עובדתיות והטיות. לקוחות Oracle משתמשים בנתונים שלהם כדי למקד את המודלים לצרכים העסקיים הספציפיים שלהם – נתוני הלקוחות לעולם לא משמשים לאימון מודלים, וגם לא מתערבבים עם הנתונים של לקוחות אחרים. על-ידי מתן בקרה על הנתונים שהבינה המלאכותית הגנרטיבית משתמשת בהם, Oracle מסייעת לשמור על הבטיחות של מידע רגיש וקנייני.

יכולות הבינה המלאכותית הגנרטיבית החדשות ב-Oracle Cloud HCM משפרות יכולות בינה מלאכותית מוטמעות קיימות שכבר נמצאות בשימוש על ידי אלפי משתמשים, ויסייעו לשנות מהיסוד את הפרודוקטיביות של מועמדים, עובדים, מנהלים וצוות משאבי האנוש על ידי פישוט תהליכים ויצירת תוכן אוטומטית, והכל במסגרת כלי משולב יחיד. יכולות הבינה המלאכותית המוטמעות החדשות כוללות:

  • סיוע בכתיבה: מאפשר לעובדים, למנהלים ולמובילי משאבי אנוש לכתוב תוכן בקלות ובמהירות, ולשפר באופן משמעותי את הפרודוקטיביות ואת השימוש היעיל בזמן. באמצעות הנחייה קצרה, כגון כותרת טיוטה של דרישת גיוס או יעד ביצועים, יכולות הבינה המלאכותית הגנרטיבית החדשות יכולות להפיק במהירות תוכן למשתמשים אותו הם יוכלו לסקור, לשנות ולאשר, כך שהם יוכלו להתמקד בפעילויות בעלות ערך מוסף רב יותר. להלן מספר דוגמאות לתרחישים אפשריים לשימוש בסיוע בכתיבה: כתיבת תיאורים ודרישות למשרות; יצירת יעדים אוטומטית, כולל תיאור מפורט ומדדים להצלחה; והפקת מאמרי מאגר ידע של מוקד התמיכה של משאבי אנוש, כדי לסייע לעובדים להשלים ביעילות משימות משאבי אנוש.
  • הצעות: מדריך משתמשים להשיג תוצאות טובות ומהירות יותר בהתבסס על עיבוד שפה טבעית ושיטות עבודה מומלצות. ההצעות החדשות של הבינה המלאכותית הגנרטיבית ב-Oracle Cloud HCM לא רק משפרות את הצלחת המשתמשים, אלא גם עוזרות לעובדים להשלים משימות במהירות ובדיוק רבים יותר. להלן שתי דוגמאות לתרחישי שימוש בהצעות: המלצות אוטומטיות לשאלות סקר המבוססות על סוג הסקר שהעובדים מעצבים, או עצות פיתוח שמנהלים יכולים לספק לעובדים שלהם. בנוסף, התוכן המוצע, שאומן ע"י מודלי שפה גדולים (Large Language Models – LLM) שבשליטת הלקוח, ישקף את סגנון הדיבור ואת ה-DNA התרבותי של הארגון עצמו.
  • סיכום: מסייע בשיפור היעילות על-ידי הצפת תובנות מרכזיות ממקור נתונים אחד או יותר. יכולות הבינה המלאכותית הגנרטיבית החדשות יכולות לסכם את המרכיבים המרכזיים של תוכן כדי לאפשר צריכה פשוטה ומשמעותית שלו. לדוגמה, אפשרות הסיכום יכולה לתת סיכום של ביצועי העובד אותם ניתן לשלוח במחזור ההערכה הרגיל של העובד, בהתבסס על משוב שנאסף לאורך השנה מהעובד, מעמיתיו או ממנהליו, ומההתקדמות שלו בהשגת יעדים.

"כבר זיהינו יותר מ-100 תרחישים שהוספה של בינה מלאכותית גנרטיבית למשאבי אנוש תספק בהם ערך מוסף גבוה. אבל זאת רק ההתחלה! בעזרת הלקוחות, שמניעים כ-80% מהעדכונים למוצרים שלנו, אנחנו תמיד מטמיעים תרחישי שימוש חדשים המאפשרים לארגונים לאמץ חדשנות מתמשכת ולשפר באופן תמידי את תהליכי משאבי האנוש ואת הפרודוקטיביות שלהם".

שירותי הבינה המלאכותית הגנרטיביים של Oracle Cloud HCM מבוססים על OCI. תוך מינוף OCI Supercluster, הכולל מחשוב חומרה פיזית עם כרטיסים גרפיים של NVIDIA ורשת RDMA בעלת רוחב הפס הגבוה ביותר בענן, OCI מאיץ את האימון של מודל השפה הגדול, ומספק את הביצועים הגבוהים ביותר בעלות הנמוכה ביותר. הדבר מאפשר ל-Oracle לספק את החדשנות המהירה ביותר בתחום הבינה המלאכותית בתעשייה ולמשוך את גורמי החדשנות הטובים ביותר עבור ארגונים, כולל את Cohere. זה בתורו משפר את OCI, מה שתורם עוד יותר ללולאת המשוב בכל הנוגע לחדשנות. בנוסף, שירותי הבינה המלאכותית הגנרטיביים של OCI מספקים אבטחה מקצה לקצה ומסייעים להבטיח שללקוחות יש שליטה ובעלות מלאות על הנתונים שלהם.

Oracle Cloud HCM, שנבנה מראש בשביל הענן, הוא פתרון מלא המחבר את כל תהליכי משאבי האנוש, מקליטת העובד ועד פרישתו. על-ידי חיבור כל נתוני העובד בפלטפורמה אחת, לצוותי משאבי האנוש יש גישה למקור אמת יחיד שעוזר בפיתוח אסטרטגיית כוח האדם שלהם. בינה מלאכותית מובנית פועלת כיועץ לסייע בניתוח נתוני כוח העבודה והמלצות על פני השטח כדי לסייע לצוותי משאבי אנוש לשפר את הפעולות העסקיות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here