איך לינקדאין מסייע לקידום עצמי?

0
506
איך לינקדאין מסייע לקידום עצמי?
מקור Depositphotos

הרשתות החברתיות הפכו לפופולאריים ושכיחים בקרב באמצעי התקשורת השונים. באמצעות רשתות אלו ניתן למצוא קהל לקוחות פוטנציאלי ואף ליצור שיתופי פעולה עם חברות וארגונים שונים. אחד מהרשתות הטובות ביותר לקידום עובדים היא לינקדאין. מדובר על רשת חברתית יחידה מסוגה שבה ניתן למצוא מגוון נרחב של חברות ועבודות שונות בתחום ההייטק וההנדסה.

החשיפה המטורפת של רשת לינקדאין

חיפושי עבודה דורשים לא מעט כוחות פיזיים ונפשיים עד למציאת המשרה מיוחלת. על מנת להתמקד במקצוע שלכם ולקבל מגוון נרחב של משרות איכותיות ממגוון החברות המובילות והטובות בארץ, תוכלו לכנס ללינקדאין ולבדוק איתה משרה מתאימה לכישורים שלכם. בלינקדאין אשר מונה מאתיים מדינות ברחבי העולם יותר ממאה חמישים מיליון חברים, תוכלו למצוא מעל 200,000 מנהלים  בכירים כגון אפרת פלד וכן משרות רבות שבמקום אחר שלא הייתם נחשפים אליהם. כל מה שאתם צריכים על מנת ליהנות ממה שמציעה לכם הרשת הזאת זה להשקיע בפתיחת כרטיס ולמלא אותו בניסיון שלכם ולחכות להצעות מעסקים ומחברות שונות.

כיצד ניתן להיעזר בלינקדאין על מנת לקדם את עצמנו?

אם אתם מעוניינים לקדם את עצמכם מבחינה מקצועית בין אם זה חיפוש משרה מתאימה לנתונים שלכם או שת"פ בין חברות שונות, תוכלו לעשות זאת באמצעות רשת לינקדאין. בלינקדאין תמצאו מגוון נרחב של משרות בהתאם לנתונים והכישורים האישיים שלכם, ע"י מיטב חברות ההשמה המובילות ביותר בשוק. כמו כן, תוכלו להיחשף למגוון נרחב של חברות ומשרות שונות שברשתות אחרות סביר להניח שלא תתקלו. כל מה שאתם צריכים זה פשוט לפתוח לכם כרטיס אישי בו מופיע הרזומה האישי שלכם בתחום הקריירה וכך תחשפו למגוון נרחב של חברות שיוכלו ליצור אתכם קשר או שאתם תוכלו למצוא מגוון משרות שונות ברשת שיכולות להתאים לכם ותוכלו לשלוח קורות חיים מבלי לשלם על השירות.

טיפים לקידום עצמי ברשת לינקדאין

על מנת לקדם את עצמכם בצורה היעילה והטובה ביותר ברשת הלינקדאין חשוב שתשימו לב לדברים הבאים:

הקפידו לשים תמונה עדכנית שלכם ורצוי מקצועית אשר מעידה עליכם שאנשים מקצוע רציניים. לאחר בחירת התמונה הקפידו על פסקה תמציתית עליכם שמתארת אתכם בצורה הטובה ביותר כול ניסיון החיים שלכם בתחום. הקפידו להבליט את היתרונות שלכם ולהוסיף מילות מפתח מתאימות שיופיעו במנוע החיפוש באתר ובקישורים שונים שאתם פעילים כגון: פייסבוק, אתר אישי, טוויטר ועוד.

השתלבו כמה שאתם יכולים בקבוצות שונות ברשת ואם יש לכם מידע שאתם רוצים לשתף שתפו אותו, כך תוכלו ליצור קשרים מקצועיים עם אנשי מקצוע שונים שעשויים לעזור לכם במציאת העבודה.

הקפידו להעלות סטטוסים שונים בו תוכלו לעדכן על אירועים שונים כגון: חיפוש עבודה, הצטרפו לחברה, פתיחת מיזם, השקת מותג, סיום פרוייקט ועוד. 

נצלו את מנוע החיפוש וחפשו חברות או משרות שונות בהתאם לכישורים האישיים והמקצועיים שלכם. תוכלו לראות מי צפה לכם בפרופיל, לראות משרות חדשות שטרם נתקלתם בהם ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here