איכות הסביבה לטובת החברה

0
244
דרושים איכות הסביבה
Credit: Pixabay.com

קיימות היא מילה ששומעים בכל מקום, אבל היא הרבה יותר ממה שמספרים לנו בחדשות על נזקים כמו זיהום או הצפות ושריפות נרחבות של יערות, משום שהנושא הזה הרבה יותר יסודי ועמוק מסיפורי משבר אקלים בלבד. קיימות היא המכלול כולו שבו כל מרכיב קשור אחד בשני וכל הפרת איזון מחייבת תכנון מדוקדק יותר. זה מתחיל בבחירה נכונה של האנרגיה שבזכותה נעות מכונות במפעל ומתדלקים כלי רכב וזה מגיע עד לאיכות המזון שלנו ולזיהום הקרקע שאנחנו בונים עליה ומגדלים בה מזון. בחברת EOS – שירותי התייעלות סביבתית מתמחים בהבהרת הנושא לכל חברה שמזמינה דוח תכנון והתייעלות סביבתית הרלוונטי לה ולפעילות הייחודית שלה בהקשר זה.

הטבע והחברה הגדולה

חלק גדול מכל מה שקשור לבניית חברת העתיד היא למקם את החברות והארגונים השונים נכון עם הפעילות שלהן. היום ברור לכולם שחייב להיות איזון בין הרצון של חברות תעשייה לייצר ולמכור ולהרוויח לבין האינטרס של האזרחים שזה לא יבוא על חשבון משאבים חשובים כמו: אנרגיה מזהמת, פעילות שיש לה תוצרים רעילים שמזהמים את הקרקע, האוויר והמים ומבזבזת אנרגיה בכלל ועוד. לכל זה נחוץ דוח תכנון מדוקדק שלוקח בחשבון את כל השיקולים האלה ומסייע לחברות למצוא את מקומן המחודש במפה זו מבלי שזה יעלה יותר מדי כסף להן ולאזרחים לתקן את כל העיוותים והנזקים הצפויים מכך. זה אפילו יכול בהחלט לחסוך נזקים כאלה מראש אם בוחרים לבנות אחרת, לפעול בצורה שמציעים לה מומחים דרושים איכות הסביבה כדי שלא תיפגע מכך.

לתכנן נכון יותר

כשמבינים באילו תנאים אפשר לפעול אחרת מקבלים מפעל טוב יותר שמזהם פחות ומבזבז פחות אנרגיה ובכלל, ולכן זה מועיל לכל הצדדים במשוואה הזאת. זאת גם המטרה העיקרית בהתייעלות סביבתית כלשהי לאחר הכנת דוח מקיף ומציאת פתרונות סביבתיים שעוזרים לכל חברה כזאת לבנות נכון יותר. חברות שעושות זאת גם במהלך העבודה שלהן מצליחות לצמצם בהרבה את התוצרים המזהמים שלהן וגם לוקחות אחריות על תיקון נזקים מהעבר כמו פינוי פסולת וחומרים מזהמים שלא טופלו נכון בגלל היעדר מודעות לכך. בחברת EOS – שירותי התייעלות סביבתית מצליחים למצוא פתרונות כאלה לכל שלב של פעילות בארגון ובכל תחום שבו הוא עוסק, כדי לשפר את ההתחשבות בסביבה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here