החשיבות של ניקוי מזרונים בימי הקורונה

0
877
החשיבות של ניקוי מזרונים בימי הקורונה
מקור FREEPIK

כולנו נחרדים בצל משבר הקורונה שהגיעה אלינו בחודש פברואר השנה בהפתעה גמורה. אנו שומעים כל מיני המלצות לניקיון של משטחים שונים בבית, ריפודים, ידיות של דלתות, מעקות ועוד. הדבר החשוב ביותר שיש לבצע, הינו ניקוי מזרונים, היות והשינה שלנו בלילה גורמת לנשימתנו להיות כבדה יותר ולכן חיידקים יכולים לחדור לדרכי הנשימה בקלות. על פי הדיווחים של משרד הבריאות, הנגיף של מחלת הקורונה, עמיד על פני משטחים לאורך זמן רב. זו הסיבה שאין ליטול סיכון מיותר ואת אחד המוצרים שאנו משתמשים בהם בכל יום כגון המזרון יש לחטא באמצעות חברה אשר מתמחה בניקיון מזרונים. המזרון ינוקה באמצעות מכונה מיוחדת אשר מזריקה חומר ייעודי למזרון, מקרצפת ויונקת שוב את החומר. פעולה זו, תתבצע  מס' פעמים עד שהמים במכל של מכונת הניקוי המקצועית יהיו לגמרי נקיים.

הזנחה של ניקוי מזרונים ותחזוקה לקויה לא רק שתגרום לתחלואה במיוחד בימים רגישים אלה של התפרצות מגיפת הקורונה, כי אם גם לבלאי מואץ של המזרון. יש לציין כי מזרונים לא רוכשים בכל שנה ומחירם יקר על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מזרון אורתופדי יקר. ניקוי מזרונים ותחזוקתם אינה כה מורכבת ולמען תקינות בריאותכם ובריאותם של בני הבית, יש לאוורר את המזרון אחת לשבוע בשמש ובאוויר הצח אך יש לשאוב תחילה היטב את המזרון. אחת לחודש, יש להפוך את המזרון לצידו השני  וכן, יש להזמין ניקוי מזרונים אחת לחצי שנה על מנת שישמור על אורך חייו ועל בריאותכם. חברה המתמחה בניקוי מזרונים, מבצעת פעולה חשובה נוספת שהיא חיטוי המזרון מה שמונע מקרדית האבק וכר חיידקים להיווצר בו.

הקפידו על אוורור המזרון ותחזוקה שוטפת ונכונה

על מנת לשמור על המזרון שלכם נקי ורענן מפני חיידקים, כתמים והפרשות גוף, הקפידו לעטוף אותו בעזרת מגן מזרונים, מה שישמור עליו מפני כתמים. כאשר אנו הופכים לרגישים בדרכי הנשימה בשל נגיף הקורונה, מזרון מאובק ובעל כתמי זיעה או דם, עשוי להשפיע רבות על בריאות הריאות ובריאות העור. אנו מתהפכים מצד לצד בלילה וגופינו משחרר הפרשות של זיעה ורוק מבלי שנשים לב כאשר אנו ישנים עמוק. כתמים יש להסיר מיד באמצעות חומץ מהול במים או תערובת של אבקת סודה מהולה עם מים. גם להרחקת ריחות רעים מהמזרון, פעולה זו היא נחוצה גם  לשינה טובה ובריאה וגם לנשימת אוויר נקי.

אל תחכו לרגישות בדרכי הנשימה בשל מזרון מלוכלך או קרדית האבק אשר כבר חדרה בו, בשל פעולת הזנחה. אם הבחנתם בכתם, הקפידו כמה שפחות להשתמש עם מים, היות ומזרון עם קפיצים עשוי להחליד ולהיהרס. יש לנקות באופן נקודתי את הכתם באמצעות מטלית לחה אך ספוגה היטב ולהיזהר שהכתם לא יתפשט בשאר האזורים במזרון.

בחירה נכונה של חברת ניקוי מזרונים מקצועית ואמינה

בישראל קיימות חברות רבות המתמחות בנושא של ניקוי מזרונים, אך יש לקבל המלצות וכמה שיותר מידע על החברה. חברה מקצועית, תגיע עם מכשור מתאים וחומרי ניקוי מקצועיים ותבצע חיטוי במזרון, מה שישמור עליכם ועל המזרון עצמו. אחת מחברות ניקוי מזרונים המוכרות בשוק, הינה חברת מאסטר קלין הקיימת שנים רבות ומתמחה בניקוי של כל סוגי המזרונים והספות. החברה משמיד באמצעות חומרי ניקוי ייחודיים חיידקים, ווירוסים בקטריות  וקרדית האבק. חברת מאסטר קלין, פיתחה שיטה שמתמודדת עם כל כתם במזרון וכן, מתמחה בנטרול ריחות רעים מהמזרון אשר נוצרו עם הזמן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here