המומחים ברילוקיישן, הכירו את אושן

0
545
המומחים ברילוקיישן, הכירו את אושן

מתכננים רילוקיישן בקרוב? שיהיה בשעה טובה! ללא ספק מדובר באחד השינויים המרגשים והמאתגרים ביותר – כמו בכל מעבר רשימת המטלות נראית לפעמים אינסופית, המון דברים שצריך לדאוג להם מבעוד מועד והשאלה הגדולה ביותר שנשאלת היא מה עושים עם כל התכולה שלנו? כיצד ניתן להעביר את הרכוש שלנו בשלום ובעלות כספית שפויה? בדיוק בשביל זה חברת אושן מציעה את פתרונות שילוח בינלאומי מהמתקדמים ביותר.

חברת אושן ליוותה כבר אלפי ישראליים שרצו להגשים חלום ולבצע רילוקיישן לחו"ל. הם מבינים כמה התהליך הזה הוא מורכב, מעצים ומורכב ובדיוק בגלל זה הם מציעים שירותים מיוחדים שמעניקים לכם תמיכה ברגעים הללו.

עוזרים לכם להיערך לכל האתגרים – מהמחשבה ועד החזרה

לכל משפחה או אדם שעוברים תהליך רילוקיישן יש רצונות וצרכים משתנים – שם בדיוק הם נכנסים לתמונה. נציגי החברה דואגים לעזור לכם להבין מה הצרכים שלכם ובהתאם לכך מתאימים עבורכם פתרונות מתוך הבנה מלאה לסיטואציה. הנה כמה מהשירותים שהם מציעים ללקוחות שלהם:

  • שילוח בינלאומי – אחד השלבים המאתגרים ביותר הוא שילוח כל התכולה שלנו לחו"ל. חברת אושן דואגת להכין עבורם תוכנית שילוח שתפורה לכם אישית בהתאם לצרכים למידות שלכם. השילוח מתבצע בשלושה דרכים עיקריות – או במטוס, אונייה או מזוודות.
  • התאמה ורישום לביה"ס וגנים – אם אתם עוברים עם ילדים אתם בוודאי כבר יודעים שזה המקום בו הם יבלו את רוב שעות היום שלהם, יכירו חברים, ילמדו שפה חדשה, תרבות זרה וכמובן הלימודים עצמם. אושן מלווה אתכם בצעדים הראשונים ודואגת לכל הבירוקרטיה מסביב, ההרשמה והטפסים.
  • מציאת בית – איך מוצאים דירה בחו"ל? היכן הכי כדאי לכם לגור? האם אתם מחפשים סביבה כפרית או אווירה אורבנית? קרוב למקום העבודה? חברת אושן עוזרת לכם עם כל ההתלבטויות ודואגת למצוא לכם בית מושלם – שמותאם לכם ולמשפחה שלכם.
  • שירותי התאקלמות – כאמור רילוקיישן הוא תהליך מורכב ומאתגר למדי – אנחנו צריכים להתרגל להתנהל מול גופי ממשל זרים, תרבות שונה ובקיצור – הכול עובד אחרת. אושן יעזרו לכם ויהיו זמינים עבורכם תמיד עם כל שאלה או בעיה שתתקלו.
  • השכרת ריהוט – אז הגעתם למדינה החדשה ויש לכם בית – אבל…התכולה עדיין לא הגיע? כשזה מגיע לשירותי שילוח בינלאומי צריך לקחת בחשבון זה שלוקח זמן והתכולה שלכם עשויה להגיע מספר שבועות אחרי הגעתכם. בדיוק בשביל זה אושן מציעה לכם שירותי השכרת ריהוט.
  • אשרת עבודה – גם אם אתם עדיין רק חושבים על רילוקיישן, הדבר הראשון שצריך לבדוק הוא כל נושא אשרת העבודה. כל מדינה דורשת לקבל אישורים מסוימים כדי לעבוד בה, לכן לפני שאתם סוגרים כרטיס טיסה בדקו מול אושן מה אפשרויות שעומדות בפניכם.
  • סידור תכולת הבית – התכולה שלכם סוף סוף הגיע ועכשיו הגיע השלב שבו מתחילים לסדר את הבית. אבל איך מתחילים? וגם כך כל המעבר כרוך בלא מעט שינויים, מטלות וכאבי ראש. אושן דואגים לכם ומציעים לכם שירות ייחודי של פריקה וסידור הבית שלכם באופן המקצועי, האמין והמהיר ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here