המומחים לניהול נכסים

0
480
המומחים לניהול נכסים
קרדיט FREEPIK

שוק הנדל"ן הוא שוק נרחב שיכול להביא רווחים נאים. אנשים רבים מעוניינים להשקיע בתחום זה על מנת לייצר לעצמם הכנסה נוספת. העניין הוא שלא כולם תמיד יודעים לאן הם נכנסים, ולפעמים אף מגלים מאוחר מדיי שניהול נכס להשכרה הוא כאב ראש לא קטן.
במיוחד בשביל זה, יש צורך בעזרתם של המומחים לניהול נכסים, במטרה לדעת כיצד לנהל את הנכס.

אילו שירותים מעניקים האנשים שמנהלים את הנכס?

צוות של אנשים המומחים לניהול נכסים מציעים מגוון רחב של שירותים בתחום. נכיר מקרוב כמה מהבולטים שבהם:

  1. מוצאים את השוכר המתאים.

בשוק הנדל"ן הגדול שבו הביקוש לדירות שכורות רק הולך וגדל, לא קל למצוא את השוכר המתאים. לא אחת בוחנים בעלי הדירות שוכרים פוטנציאליים רבים מבלי שיצליחו לאתר אדם אמין שישלם בזמן ולא יפגע בדירתם. כאן מומחים לניהול נכסים נכנסים לתמונה ובוחנים את השוכרים עבורכם, עד שיימצא האחד.
הם בודקים את הדרישות שלכם ואת דרישותיו של השוכר, מצליבים נתונים ומתאימים את השוכר למשכיר כמו פאזל.

  1. טיפול בדיירים בעייתיים.

חשש של כל בעל דירה הוא הימצאותו של דייר המסרב לפנות את הדירה, אינו משלם ואף גורם נזק לדירה. החלק הגרוע הוא שהחוק עומד לצדו של הדייר ומאפשר לו לשהות בדירה גם אם הוא אינו משלם.
כתוצאה מכך, לא אחת קורה שהדייר הבעייתי נשאר בדירה במשך חודשים רבים ובעל הדירה הוא זה שסופג את הנזק הכלכלי.
חברות המתמחות בניהול נכסים יודעים כיצד להתמודד עם דיירים מטרידים הגורמים נזק, והם ידעו לטפל בבעיה בקלות ובמהירות.

  1. התנהלות מול הרשויות.

דירה שכורה דורשת התנהלות תמידית מול הרשויות כדי לשלם חשמל, מים, ארנונה ועוד. לא כולם אוהבים או יודעים לעבוד עם הרשויות, מה גם שההתנהלות הזו לוקחת לא מעט זמן. חברה לניהול נכסים, לעומת זאת, מבצעת זאת בהצלחה מבלי לערב את המשכיר. בזכות צוות מיומן המשכיר יודע שכל התשלומים מתנהלים כהלכה, שאין טעויות ואפשר לפנות לטיפול בעניינים אחרים.

פלמינגו – המומחים שלכם לנכסים

קיבלתם דירה בירושה ואתם רוצים להשקיע בה ולהשכיר אותה לאחרים? יש לכם דייר שמסרב להתפנות מהדירה ואתם לא יודעים מה לעשות? הצוות של פלמינגו ניהול נכסים מניבים כאן לשירותכם. המומחים בתחום ניהול הנכסים כבר יסדירו את כל העניינים הכרוכים בניהול הדירה השכורה. החברה מנוהלת על ידי שני מומחי נדל"ן ותיקים בתחומם, אשר מכירים כל פינה בחוק ויודעים לפעול במטרה לעזור לכם לנהל את הנכס שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here