הפריט החשוב ביותר לעסקי המזון

0
297
הפריט החשוב ביותר לעסקי המזון
קרדיט: milo.co.il

אחד מהפריטים המשמעותיים ביותר בתהליך מכירת מוצרי המזון, הם המקררים. על פניו, זה אולי עשוי להישמע לכם מוזר למדי, שכן, טבעי לגמרי כי בכל מרכול או חנות מכולת ישנם מקררים שתפקידם לאחסן את המוצרים כשהם קרים, אבל, כרגע, אנחנו לא מדברים על המקרר הרגיל שתפקידו, בראש ובראשונה, לקרר, אלא על המקררים הספציפיים, שמתאימים למוצרים ולמטרות ספציפיות, כדוגמת מקרר ירקות, מקרר מעדניה, מקרר חלביה או מקרר סלטיה. לייעוץ פנו אל חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ".

 

מהו מקרר סלטיה?

מקרר סלטיה הינו מקרר שבו מניחים את הסלטים המוכנים, או, לחילופין, מסדרים את רכיבי הסלט השונים, שמהם, העובדים או הלקוחות יכינו לעצמם את הסלט כראות עיניהם. בחירת מקרר סלטיה, בדומה לבחירת מקררים מסוגים אחרים, נשענת על לא מעט קריטריונים, כדוגמת גודל המקרר הנדרש, איכות הקירור שלו, אמינותו, האחריות והשירות הנלווים אליו וכן הלאה, אולם, בחירת מקרר סלטיה נסבה מסביב לדילמות הרבה יותר משמעותיות מכל אלה, והיא סוג המקרר עצמו – פתוח או סגור? ועם משטח הכנה או בלי?

נתחיל מהסוף – מקררי סלטיה סגורים מיועדים למקומות בהם העובדים מגישים סלטים מוכנים, או, לחילופין, מכינים את הסלט במקום, על פי העדפותיהם של הלקוחות ובזמן שהותם שם. לעומת זאת, מקררים פתוחים, גם אלה המכילים משטחי הכנת מזון, חיתוך וכד', מיועדים להכנה ולהרכבה עצמית של הסלט, ומשום כך, הם יהיו פתוחים ונגישים ללקוח, המרכיב בעצמו את הסלט על פי העדפותיו הוא. כמובן שלמקררים פתוחים עלולה להיות בעיה רצינית אחת – עניין ההיגיינה, שהופכת למשמעותית ככל שמספר הלקוחות העוברים ליד המזון ועלולים לגעת בו או להתעטש עליו, מתרבה. בשל כך, לרוב, את המקררים הללו ניתן למצוא במקומות עבודה סגורים ומצומצמים יחסית, ולא בסופרמרקטים הומי אדם.

 

סוגים שונים

מקררי סלטיה מגיעים בגדלים ובצורות שונות – חלקם, מכילים מקומות אסון עליונים למפיות ולסכו"ם, אחרים – משטחי חיתוך והכנה, מתקני תבלינים, וקופסאות ירק ועשבי תיבול, וכן הלאה. לכן, לפני רכישת מקרר סלטיה, ראשית, יש צורך לאפיין היטב את הצרכים והדרישות, לאמוד את השטח העומד לרשותכם לצורך הצבת המקרר, ורק אז, כשהנתונים הללו בידיכם, לצאת ולחפש את מקרר הסלטיה המתאים לכם. פנו בהקדם אל חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ” מ החברות המובילות בארץ בענף הקירור התעשייתי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here