כל מה שצריך לאירוע קסום גם בצל ההנחיות

0
651
קרדיט: pixabay

במשך חודשים ערכנו תוכניות, הזמנו קרובי משפחה וחברים ובעיקר התרגשנו ללא גבול. האירוע שחיכינו לו זמן רב כבר ממש עמד בפתח – ואז הגיעה הקורונה. חלקנו נאלצנו לדחות, אחרים מאיתנו נאלצו לבטל לחלוטין, אך במקרים רבים ניתן לערוך את האירוע עם ההתאמות הנכונות. משרד הבריאות מתיר כיום לערוך אירועים משפחתיים תחת תנאים והגבלות קפדניים. על אף שהמצב אינו אידיאלי, יש לא מעט דרכים בהן נוכל להפיק ממנו את המיטב. בחירה בקייטרינג המציע פתרונות גם למצב הנוכחי יכולה לעשות את כל האירוע. שף איתן קיזלר מציע שירותי קייטרינג בוטיק בסטנדרטים הגבוהים ביותר שיאפשרו לך להעניק לאורחים שלך גם באירועים המצומצמים ביותר חוויה קולינרית בלתי נשכחת.

הגבלות הריחוק החברתי אילצו אותנו לצמצם משמעותית את האירוע שלנו. אנחנו נאלצים לבחור בכאב רב את מי להסיר מרשימת המוזמנים ולעתים אף לשנות מתחם ולהתאים מחדש את הציפיות שלנו מהערב. על אף שזה יכול להיות מתסכל, אין סיבה שהערב הזה לא יוכל להיות מרגש גם תחת התנאים האלו. על אף שישנן הגבלות רבות על אופן הגשת האוכל באירוע, עם המענה המקצועי הנכון ממש לא נצטרך להסתפק רק במאפים וחטיפים. בין אם עלינו להזמין קייטרינג לברית מצומצמת ל-15 איש, או תפריט מלא לאירוע גדול, בזכות שיתוף פעולה עם שף מוביל –  יש לך שותף שיסייע לך לדאוג לכל הפרטים.

התאמה מדויקת לאופי האירוע

המציאות בשטח כיום מאלצת אותנו לוותר אל הבופה המפנק המסורתי ולחשוב על פתרונות בטוחים והיגיניים יותר. לכן, חשוב שנבחר בקייטרינג שמאפשר הגשה בכלים סגורים ומציע מנות שקל לקחת יחד איתנו על כלים חד פעמיים ופשוט להסתובב איתן במתחם הפתוח. כך, גם ללא בופה או הגשה לשולחנות, יש מגוון של מנות איכותיות ומפנקות שנוכל להגיש מבלי להפר הנחיות.

אם חיפשת זמן רב קייטרינג חלבי בצפון לאירוע צוהריים קליל, יש לך הזדמנות ליהנות ממנות העילית של המטבח האירופי ומקינוחים מוקפדים ברמה הגבוהה ביותר המוכנות על ידי קונדיטור מומחה שעבר התמחות באירופה וניהל במשך שנים קונדיטוריה וינאית. לטעם מקומי יותר, יש לך מגוון של מנות בסגנון ים תיכוני עם מגע יצירתי וחומרי גלם איכותיים.

קייטרינג איכותי שמלווה את כל המפגשים שלך

בין אם נדרש לך כיבוד איכותי לאירוע עסקי, קייטרינג לפסח הקרוב או לכל אירוע משפחתי, שף קיזלר מציע לך לשכוח כל מה שחשבת על קייטרינג וליהנות מסטנדרטים חדשים. להזמנת שירות מותאם אישית לאירוע הבא שלך, אנו זמינים עבורך במספר 052-4430202.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here