קיבלת הודעה על הגשת כתב אישום? זהו הזמן לקבל ייצוג

0
684
קיבלת הודעה על הגשת כתב אישום? זהו הזמן לקבל ייצוג
מקור pixabay

על פי סעיף 60 א' לחוק סדר הדין הפלילי התשמ"ב-1982, מחויבת היחידה החוקרת ליידע חשוד בעבירה מסוג פשע על כוונתה להגיש כתב אישום בעניינו. במובנים רבים, מדובר בנקודת מפנה קריטית בה אנו עשויים להפוך מחשודים לנאשמים ולהתחיל בהליך פלילי שעשוי להימשך זמן רב ולגרור השלכות מרחיקות לכת. כדי לקבל מענה מקצועי לפני הגשת כתב האישום, הפניה לעורך דין פלילי חייבת להתבצע בהקדם האפשרי.

לאחר החקירה במשטרה, ייבחן חומר החקירה על ידי מחלקת התביעות של המשטרה או הפרקליטות המחוזית ותתקבל החלטה האם קיים בסיס להעמדה לדין. ככל שיימצא לנכון להגיש כתב אישום, מחויבת היחידה החוקרת למסור מכתב יידוע לחשוד המתריע כי בכוונתה להגיש כתב אישום. זוהי למעשה הזדמנות קריטית להציג טיעונים לחפותך לפני שיוגש כתב האישום. בשימוע הפלילי, עורך הדין המייצג שלך יתייחס לראשונה לחומרי החקירה וככל שיעלה בידו להוכיח זאת, יטען כי אין בחומרים אלו על מנת לבסס אשמה. הניסיון רב השנים של עו"ד נדב גרינולד בייצוג חשודים לפני כתב אישום ובקיאותו המעמיקה בדיני ראיות עשויים לסייע לך לסיים את התקופה הקשה על הצד הטוב ביותר וללא ניהול תיק פלילי.

הגנה משפטית מהרגע הראשון

ככל שנקדים לפנות אל משרד עורכי דין פלילי לקבלת ייעוץ, כך עולים הסיכויים שנמנע מלהפליל את עצמנו ומלהחמיר את מצבנו. לאורך השנים, משרדנו נתקל בתיקים רבים שהיו יכולים להסתיים ללא כתב אישום עם התערבות בזמן הנכון. הצעד הנכון ביותר, הוא לפנות לעורך דין כבר בשלב החקירה ולחשוב יחד כיצד נכון לפעול כדי להימנע מסיבוכים נוספים.

כשלרשותך עומד עורך דין בעל ניסיון רב שנים בייצוג חשודים בפלילים, בעל השכלה משפטית נרחבת ובקיאות רבה בסדר הדין הפלילי, יש לך את כל הכלים הנדרשים על מנת לקבל הגנה משפטית ראויה. גם אם לא ניתן יהיה להוכיח את חפותך, עורך דין גרינולד יסייע לך להפחית ככל הניתן את חומרת העונש וינסה להשיג עבורך את התוצאה הטובה ביותר.

אנו זמינים לך בכל עת

אנו מבינים עד כמה הצורך שלך הוא בהול ועושים כל שביכולתנו כדי לתת לך את המענה המהיר ביותר ולשמש ככתובת מקצועית בכל תרחיש. בין אם נדרשת עבורך הגנה סביב חשד בעבירות סמים, מין או עבירות הונאה, אנו מזמינים אותך לפנות למשרד עו"ד נדב גרינולד בהקדם במספר הטלפון 077-9969352 ולהתחיל לתכנן את ההגנה שלך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here