כתיבת מאמרים בתור שיטת שיווק באינטרנט

0
1091
כתיבת מאמרים בתור שיטת שיווק באינטרנט

התוכן הוא המלך. קדימה, אומר זאת שוב בקול רם. התוכן הוא המלך! לכן, כתיבת מאמרים היא אחת השיטות היעילות ביותר כיום לאמצעי שיווק באינטרנט, הניתן חינם. למעשה, מתן מידע איכותי לגולשי האינטרנט באשר הם, באמצעות כתיבה ופרסום של מאמרים מקצועיים ואיכותיים היא אחת הדרכים הטובות ביותר כיום להוביל דעות ורעיונות ולשווק שירותים, מוצרים ופעילויות. השיטה מתאימה לעסקים גדולים וקטנים כאחד, אינדיבידואלים ובעלי אתרי אינטרנט במגוון תחומים.

מאיפה מתחילים?

מאחר ועולם התוכן עליו אתה כותב מוכר לך, כל שיהיה עליך לעשות זה לכתוב מאמרים הקשורים למוצרים ולשירותים שאתה מציע באתר שלך ולפרסם אותם. יש שיאמרו שהמאמרים שלך צריכים להיות כתובים באופן אישי (אך מקצועי), ממש כאילו אתה משוחח עם לקוח פוטנציאלי שלך. לפי טכניקת כתיבה זו, כתיבת מאמרים בשפה יומיומית, פשוטה, תאפשר לך לתקשר עם אותו לקוח פוטנציאלי, בגובה העיניים, ולהיות חופשי וישיר במסרים שאתה מעוניין להעביר. כמובן שהמאמרים צריכים להיות רלוונטיים, מעניינים ועדכניים.

כיצד אוכל לדעת אם המאמר שלי איכותי?

אחרי שכתבת את המאמר המיועד, תוכל להיעזר בחברים ומכרים שיסכימו לקרוא אותו ולתת לך משוב עליו. אם הצלחת להעביר להם את המסר, ואם הם הבינו את מה שאתה אומר, אז סביר להניח שגם קהל היעד שלך יבין זאת. כדאי גם לקרוא את טקסט המאמר בקול רם, כדי לשמוע את עצמך ולראות איך זה נשמע.

האינטרנט, כאמצעי מדיום פופולארי אשר נגיש היום במרבית המדינות המערביות בעולם, מאפשר לך בלחיצת כפתור לפרסם ולהפיץ מאמרים בצורה נרחבת ויעילה. כך למעשה, תוכל לשתול את אותם מאמרים במגוון רחב של ספריות מאמרים פופולאריות. באתר מעגל הכותבים לדוגמא (Circle.co.il), תוכל להירשם בכמה צעדים פשוטים ולהתחיל לפרסם מאמרים מקצועיים תוך דקות ספורות. אם התוכן שלך הוא אמין ואינפורמטיבי, סביר להניח שהוא יניע את קהל הקוראים לבקר באתר שלך, לבדוק את שירותיו ומוצריו ואף להפיץ את השמועות עליו בקרב חברים ומכרים נוספים.

פרסום מאמרים בהיבט של קידום אתרים

יתרה מזאת, הגשת מאמרים הכתובים היטב, יכולים גם לתרום מבחינת קידום האתר במנועי החיפוש (SEO – Search Engine Optimization). למעשה, באמצעות פרסום המאמרים, תוכל להגביר את כמות הקישורים הנכנסים לאתר שלך, כך שישיגו דירוג גבוה יותר ממנועי החיפוש.

יש לציין כי מרבית אתרי המאמרים מספקים את שירותיהם בחינם. בעוד ששיטות אחרות לקבלת פרסום חינם ברשת האינטרנט, כרוכות בתשלום (לדוגמא: הפצת הודעות לעיתונות, פרסום Pay Per Click), רכישת באנרים פרסומיים וכדומה.

טיפים לכתיבת מאמרים

אחד הטיפים החשובים ביותר לכתיבת מאמרים מעניינים ואינפורמטיביים, הוא להיות יצירתי. ערוך מחקר קצר על הנושא עליו אתה מעוניין לכתוב, בקר באתרים של מתחרים, הכר את המוצרים והשירותים שהם מספקים, חשב במה תוכל לתרום לנושא, מה כבר נאמר ומה עדיין לא ונסה להיות מעניין וישיר. אל תלך סחור, סחור.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here