לאילו מטרות משמשים סוגי השערים החשמליים השונים?

0
378
שערים חשמליים
Credit: Pixabay.com

שערים אוטומטיים נמצאים בשימוש נרחב באזורי מגורים, מסחר ותעשייה ומאפשרים פיקוח מוקפד על גישה למתחמים. ניתן לראות אותם בחניות ביתיות ועסקיות, מסופי תחבורה, שדות תעופה, מפעלים ומתקנים רגישים רבים אחרים. השער מאפשר לך לשמור על פעילות רציפה 24/7 ללא צורך בצוות אבטחה מאויש וליהנות משליטה גבוהה מאי פעם באחד מההיבטים הרגישים ביותר בכל מערך אבטחה. באילו מקרים נעשה שימוש בסוגי שערים חשמליים כאלו או אחרים? גילי שערים מסבירים יותר במדריך הקצר הבא.

ההתאמה לצרכי המבנה היא המפתח

לכל מתחם צרכי השימוש ומאפייני המבנה הייחודיים לו וגם בחירת השער החשמלי חייבת להיות בהתאם. ברוב המקרים, במתחמי המגורים ייעשה שימוש עם שער כנפיים. על אף שזהו השער הדורש את השטח הנרחב ביותר, הוא הפשוט יותר להתקנה. שער זה, כשמו כן הוא, מורכב משתי כנפי מתכת הנעות על ציר, כמו דלתות בית סטנדרטיות. זהו הפתרון המתאים ביותר כשקיים שטח פתוח ומישורי.

עם זאת, בשטחים מסחריים ומתחמים ארגוניים גדולים, נראה לרוב את שערי ההרמה המוכרים. כאשר השער ממוקם באזור הניחן בתנועה ערה של רכבים, זהו הפתרון היעיל ביותר ומאפשר כניסה מהירה ויעילה למקום. פתרון זה, אמנם, לא יספק בהכרח פתרון כשהשער נועד לכניסת ויציאת סחורות ומטענים. כדי לבטל כל מגבלת גובה שהשער עשוי להציב, נעשה שימוש לרוב בשערים נגררים המציעים חיסכון אופטימלי בשטח ועקרון תפעול פשוט ונוח.

כדי לבחור בשער האידיאלי יש להסתייע באיש מקצוע

כדי לאפיין את תוואי השטח במתחם שלך ואת כלל הצרכים הנדרשים לשימוש היום-יומי בו, נדרש ידע וניסיון מקצועי. לכן, לפני שנקבל כל החלטה, חשוב שנקבל ייעוץ על ידי איש מקצוע מנוסה ומיומן. בין אם נדרש עבורך שער נגרר על מסילה או שער קונזולי, שערים עם כנפיים או עם מנגנון הרמה, צוות גילי שערים יסייע לך ללמוד את הצרכים שלך לעומק וייעד עבורך את הפתרון המדויק לדרישות הייחודיות שלך. למידע נוסף על כל השירותים הזמינים לך דרכנו, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום במספר 03-7920789.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here