החיבור שבין הלקוחות לעסק עובר בקופה

0
227
תוכנה לניהול מלאי

כל מי שהלך לחנות והצליח להציץ אל מעבר לדלפק על מסך הקופה, יודע שהכל השתנה וכלום כבר לא נראה כמו קופה של פעם. זה כבר לא מתקן כבד עם מקשים כבדים ותפעול מגושם שלידו עוד מתקן נפרד גם לכרטיסי אשראי. מדובר היום בדור חדש וממוחשב של קופות וכמו שהן נראות מודרניות ומתוחכמות כך הן גם מציעות לבעלי העסקים והלקוחות את נקודת החיבור הטובה והחכמה ביותר ביניהם. כל קופה מצליחה גם לסרוק את כרטיסי האשראי וגם להעביר לסליקה ואין צורך יותר בשני מכשירים נפרדים. ואם לא די בכך שאותה קופה עושה כל מה שצריך באותו מכשיר למען הלקוחות, היא גם עוזרת לבעל העסק להיות בקשר ישיר גם עם ספקים ומחסנים כדי לקצר את הדרך כשצריך להזמין או לדעת מה קורה. ואלה רק חלק מהיכולות של קופות מתקדמות כמו אלה שחברת אופק מערכות מחשבים בע"מ מציעה לעסקים.

החנות שמתנהלת כמעט מעצמה

כשהכל מונח לפני בעל העסק בהקשת מקש אין יותר בעיות של חוסר שקיפות ומידע שמגיע מאוחר מדי לידיעתו. זה נכון לגבי לקוחות שמשלמים באמצעי תשלום שונים כמו גם בכל הנוגע למילוי התחייבויות לשאר הגורמים שקשורים לניהול החנות. את הקשר ההדוק בינו לבין המחסנים שלו והמלאי שהוא מנהל אפשר לבדוק בקלות מכל נקודה בשלוחות הרשת, אם אתם שם, ולכן קורה לא פעם שאפשר לתת מענה מהיר ומדויק ללקוח שמחפש מוצר מסוים ויודע שכל מה שצריך לעשות זה לשאול את מי שנמצא ליד המחשב. קופה לחנות כזאת מקילה מאוד לשמור על קשר ללקוחות שרוצים לקנות ולכן עוזרת לשמור עליהם נאמנים לחנות ולשירות שלכם.

להזמין מלאי חדש בזמן

אין דבר מתסכל יותר מאשר לשמוע את בעל החנות אומר שהמוצר שרציתם חסר כעת ואפילו אינו יודע לומר לכם באיזה מסניפי הרשת אפשר לאתר אותו. אבל כשיש לכם בחנות תוכנה לניהול מלאי הרבה יותר קל למצוא תשובות כאלה ולשמור על הלקוחות מרוצים. זה מאפשר אפילו לספק בטלפון תשובה נכונה למי שרוצה לדעת מתי יגיעו המוצרים שחסרים והאם לחכות להם ולא לעבור לחנות אחרת. כך שאם אתם כבר לקוחות של קופות חכמות מבית אופק מערכות מחשבים בע"מ, אתם יודעים שלא אמורה להיות לכם בעיה כזאת של שביעות רצון לקוחות נאמנים. מוזמנים ליצור קשר במייל [email protected] או בטלפון מספר 052-7560407

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here