לבדוק את רמת הרטיבות בקיר

0
204
בדיקת רטיבות בקירות
Credit: Pixabay.com

קירות רטובים או לחים הם בעיה חמורה אשר לעיתים קשה לאבחון בתחילת דרכה, ממש כאשר כדאי לטפל בה. הקירות בביתנו עשויים לרוב בטון אשר בתוכו ישנה שילדת מתכת, אך בניגוד לתפיסה כי בטון הינו חומר חזק שאיננו יכול להינזק, המציאות שונה בתכלית. הבטון עלול להתפורר במגע קבוע עם רטיבות ולחות, ולכן בדיקת רטיבות בקירות היא כה חשובה. בגלל שלא תמיד ניתן לראות באופן ויזואלי את רמת הרטיבות בקיר, אם אתם חושדים כי רמת הלחות באחד מהקירות בביתכם גבוהה עליכם לפנות לאנשי המקצוע בתחום. אנשי המקצוע בתחום בדק הבית יוכלו לבצע בדיקה מעמיקה עם מכשיר ייחודי או לחילופין עם מצלמה תרמית, וכך להסיק מה היא רמת הלחות בקיר, האם היא תקינה וכיצד לתקן את הליקוי במידה והלחות איננה תקינה.

לבחון את ליקויי הבניה

טרם רכישת בית חדש, חשוב לבחון באופן מעמיק את הבית, גודלו, והאם הוא מתאים למשפחתנו בכלל. אם זאת, טרם ההתקדמות בעסקה חשוב לבדוק האם ישנם ליקויים כאלה ואחרים בעזרתו של מומחה בדק בית בתל אביב או במקום מגוריכם. סקרים מראים כי תל אביב היא אחת הערים היקרות ביותר בעולם, ולכן כאשר אתם מעוניינים להשקיע כספים כה רבים ברכישת דירה, דעו מה אתם רוכשים- אילו ליקויים יש בדירה, מה היקף הנזק וחומרתו, וכמה יעלה לתקן אותו. חשוב לציין כי כמעט בכל בית ניתן למצוא ליקויים כאלה ואחרים, הן ביצועיים והן תכנוניים-בירוקרטיים, ולכן בעת בחירת מומחה בדק הבית חשוב לוודא כי הוא מקצועי, אדיב וסבלני, ויוכל להסביר את רמת חומרתו של כל ליקוי וליקוי.

לבצע רכישה מודעת

כאמור, בדיקת בית לפני קניה היא שלב שאסור לפספס אותו בתהליך הרכישה, על כמה וכמה כאשר מדובר בדירה יד שניה. עם זאת, זהו צעד חשוב גם בדירות יד ראשונה מקבלן וחשוב לא לדלג עליו, משום שלא תמיד יהיה אפשר לתקן ליקויים תכנוניים לאחר מכן, וגם אם כן- מדובר בתיקונים אשר עלולים לעלות סכומי עתק. משום כך, חשוב לבחור גם במומחה בדק בית אמין ומקצועי שיוכל לזהות את כל הליקויים השונים, כמו גם להעריך את רמת הנזק, המסוכנות ועלות התיקון במידה וניתן לתקן את הליקוי. אתם מחפשים מומחה בדק בית אמין, מקצועי, בעל ניסיון רב וסבלני על מנת לבצע בדיקת ליקויים יסודית? פנו אל ניר גורוביץ' וידר, מומחה בדק בית אשר מעניק את שירותיו באזור השרון, המרכז והשפלה. מעוניינים בפרטים נוספים? חייגו למספר 0523697337.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here