עגילי זהב – כיצד בוחרים?

0
353
עגילי זהב - כיצד בוחרים?
קרדיט FREEPIK

אם את רוצה לפנק את עצמך במשהו חדש ונוצץ, או אם את רוצה להעניק מתנה לאישה שאת אוהבת, כמו אמא אחות או חברה טובה, ובכול מקרה שתרצי לרכוש תכשיט מיוחד – חשוב לדעת כיצד בוחרים עגילי זהב. עולם התכשיטים הוא עולם עשיר ומגוון עם מיליוני פריטים שצריך לבחור מתוכם את היפים והמתאימים ביותר! אז כיצד בוחרים? הנה מספר כללים:

מגוון והשראה – היכנסי לחנויות און ליין והביטו במגוון העגילים שבחנויות. קבלי השראה ובדקי מה מוצא חן בעינייך. רכישה און ליין מאפשרת בחינה של יותר ויותר תכשיטים ופריטי יוקרה. כך כל האפשרויות עומדות בפניך. התמקדי בפריטים שאת אוהבת.

איכות העגילים – בחרי עגילים איכותיים בלבד וכאלה שעשויים לפחות 14 קראט עם יהלומים אמיתיים או משובצות אבנים טובות. חשוב לקנות תכשיטים רק מחנויות איכותיות וכאלה אשר מציעות תעודות גמולוגיות לתכשיטי יהלומים, כמו גם אחריות בעת הצורך. שימי לב לזמן האחריות ולשירות לקוחות זמין במידה ותרצו להחזיר את העגילים או לבצע החלפה.

התאמה – חשוב שתתאימי את העגילים למבנה הפנים, כמו למשל עגילי חישוק לפנים מעט רבועות או עגילים צמודי אוזן לפנים עגולים או ארוכים. אל תבחרי עגילים ארוכים מידי לפנים ארוכות או עגולים מידי לפנים עגולים.

עיצוב – הכנסי אל קטלוגים של עגילים באינטרנט ובחני עיצובים שונים של עגילים. נסי להבין דרך כתבות אופנה מה טרנדי ולוהט ומה יכול להחמיא לך או למי שמקבלת את המתנה.

התאמה – התאימי את הבחירה לטעם האישי שלך ולמה שיפה גם בעינייך וגם בפני מי שמקבלת את התכשיט. אם מדובר במתנה, בדקי מה טעמה של מי שתקבל את העגילים. כיום יש מגוון רחב של פריטי יוקרה מהממים כמו: עגילי זהב כוכב לילדות, עגילי חוליות נתלים, עגילים מבניים, כאלה עם כדורים נופלים, עגילי מטבע או כאלה עם תות שמתאימים לילדות, יש עגילי אות יחיד של השם עשויה זהב שגם תראה נפלא כשהיא צמודה אל האוזן, עגיל פרסה, כדורי ועגילים בעיצוב עיניים נגד עין הרע.

מחיר – בצעי רכישה אינטרנטית. חנויות תכשיטים באינטרנט מציעות מחירים משתלמים יותר, הנחות ומבצעים. באמצעות הטיפים תוכלו לבצע רכישה טובה ונוצצת מתכשיטי פרנקו אורו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here