תיקון סילוקית – איך לבחור בעל מקצוע?

0
1567
תיקון סילוקית - איך לבחור בעל מקצוע?
קרדיט FREEPIK

יש לכם בעיה בסילוקית? כמעט בכל המקרים תצטרכו להזמין בעל מקצוע שיתקן אותה. אבל לפני שאתם מתקשרים לשרברב הקרוב כדאי לשים לב לכמה בדיקות בסיסיות, כדי שתדעו שהגעתם לאיש המקצוע הנכון.

מתי צריך להזמין בעל מקצוע?

עוד לפני שנדבר על בחירת איש המקצוע, צריך להבין מתי לעשות זאת. האמת היא שלא ממש קשה לזהות את הבעיה כשהיא מופיעה, בין אם מדובר בסילוקית המחוברת לכיור, שירותים, אמבטיה וכדומה. למשל, אם יש לכם סילוקית שמחוברת אל השירותים תראו שהמים באסלה הולכים ועולים, עד כדי כך שישנה סתימה מוחלטת ואם תמשיכו להוריד את המים הם יעלו על גדותיהם. לפעמים ה- "תיקון" כולל רק ניקיון של הסילוקית עד פתיחת החלק הסתום, ולעיתים מדובר בבעיה קצת יותר מורכבת שעשויה לדרוש החלפת חלק. עוד דוגמא לבעיה שממש לא קשה לזהות, היא רעשים וזמזומים מוזרים שיוצאים מהמשאבה של הסילוקית, וישנה גם בעיה של קצר או הפסקת פעילות זמנית או מלאה עקב תקלה במערכת החשמל. יש עוד דוגמאות לבעיות שמצריכות תיקון והתייחסות, ומה שחשוב לזכור הוא שהבעיה לא תתקן את עצמה. להיפך, בין אם מדובר בפעילות לא אופטימאלית ובין אם נזילה, המצב ילך ויחמיר ואף עלול להגיע לכדי הוצאות יותר יקרות. אז אל תדחו את הזמנת איש המקצוע.

ואיך בוחרים אותו?

קודם כל, תיקון סילוקית יש לבצע עם החברה שממנה קניתם ושעימה התקנתם את המוצר, בהנחה שעוד יש לכם אחריות הנעה על פני שנתיים שלוש לרוב. יחד עם זאת, אם האחריות כבר נגמרה או לא תקפה מסיבה זו או אחרת, יש לחפש בעל מקצוע הולם באזור מגוריכם. תוכלו להתחיל עם חיפוש בגוגל תחת הכותרת "תיקון סילוקית ב…" או ביטויים דומים. לאחר מכן, התקשרו אל איש המקצוע והסבירו מה הבעיה, והתרשמו מהרמה המקצועית של תשובתו. שאלו אותו לגבי ניסיונו הממשי בתיקון סילוקיות באופן כללי והיכרותו הספציפית עם המכשיר שמותקן אצלכם. בנוסף, לאור המידע שכבר העברתם השתדלו לקבל הצעת מחיר ראשונית, שאמנם יכולה להשתנות מעט בשטח, אבל תעזור לכם לבצע השוואת מחירים מול בעל מקצוע נוסף. ולבסוף, ודאו שאיש המקצוע יכול להגיע אליכם במועד סביר כדי לתקן את התקלה בהתאם לרמת הדחיפות.

יש לציין כי תיקון סילוקית אינו אמור לעלות סכומים גבוהים במיוחד. לרוב מדובר בתיקונים יחסית קצרים וגם לא צריכה להיות בעיה של חלפים לא קיימים או מאוד יקרים. סביר מאוד להניח שאיש מקצוע רציני יוכל לספק פתרון לבעיות במנוע של המשאבה, כרית הפיקוד וכדומה, בצורה אפקטיבית ומהירה, ובעלויות סבירות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here