צילום קווי ביוב

0
153
credit: canva.com

בתים תלויים בקווי הביוב שלהם מדי יום, אבל הם עלולים גם להוות גורמים ללחצים, כשהם אינם מתפקדים כראוי. צילום קווי ביוב הם צורך חיוני היום, ועם השירות של חברת בדק טכנולוגיות, ניתן לאתר כל תקלה במערכת הביוב, ולתקן אותה באופן ממוקד.

צילום קווי ביוב בגישה שאינה פולשנית

צילום קווי ביוב מאפשר לקבל תמונה של מערכת הצנרת בבית בגישה שאינה פולשנית, שזהו אחד היתרונות העיקריים של מצלמות צנרת. אם בניתם בית ותגורו בו, תשנאו את המחשבה לחפור בו בור.

לכן, עליכם למצוא דרך להציל את המבנה היפה של הבית שלכם, בשיטה שתאפשר לפרק רק את החלק הבעייתי.

אין בלגן לנקות

אינסטלטורים ובעלי בתים אוהבים חדשנות. לפני השימוש באפשרויות צילום קווי ביוב, השיטה העיקרית שבה שרברב הצליח להשיג צילום מקורי של מצב קווי הביוב הייתה לחשוף את האדמה. אם הייתה לכם בעיית צינורות שהצריכה קצת לנבור באדמה, אתם מבינים את גודל הפרויקט.

שימוש במצלמה מאפשר לשרברב לפתוח רק חלק קטן להטמעת מצלמה בקו הביוב הראשי מכמה מעברים.

עזרה באיתור דליפות נסתרות

צילום קווי ביוב הוא כלי שימוש לאינסטלטורים באיתור נזילות. אפשר לומר שאיתור מדויק של הנזילה וטיפול נקודתי בה אפשרי רק בגישה החדשנית, ללא חפירות באדמה וללא הרס קירות. מצלמת בדיקת ביוב יכולה לאפשר איתור מפגע נקודתי, ובמהירות!

ככל שהאינסטלטור יגלה מהר יותר את התקלה, כך התיקון יהיה יעיל, מהיר ופשוט יותר. חיפוש אחר מפגע על כל הצנרת עולה כסף ופוגע בבית, אבל מצלמות אינסטלציה מוצאות גם בעיות נסתרות אחרות.

רוכשים בית?

חשוב לבקש מאינסטלטור מוסמך לעשות זאת כחלק מרכזי בתהליך הערכת הבית בעת רכישת בית. השקעה בשירות צילום קווי ביוב לעומת העלות של תיקונים משמעותיים כמה חודשים לאחר המעבר לבית החדש שלך היא די זעומה.

בעיה טיפוסית שניתן לאתר עם מצלמות אינסטלציה היא שורשי עצים, שנחשבים למפגעים העיקריים שמובילים לחסימת מערכות צנרת, וחשיפתם אפשרית רק עם צילום קווי ביוב. עם השירות המקצועי של חברת בדק טכנולוגיות, שיש לה ותק של שנים רבות בתחום, תקבלו שירותי בדק בית ואיתור בעיות בצנרת, בגישה מתקדמת, יעילה ומשתלמת.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here