התקנת משאבות ביוב טבולות בהתאם למקור המים

0
167
משאבות ביוב טבולות
קרדיט: canva

זאב פוקס, מנהל חברת המעיין שירותי אינסטלציה, בקיא בהבנת ההבדלים במערכות צנרת ניקוז, בהתאם למקור הנוזל. בבחירת משאבות ביוב טבולות ליישום מקצועות הבניין, אנו מגלים לעתים קרובות בלבול. משאבות ביוב עשויות להיראות קטנות מדי ליישום, או גדולות מדי, לכן חשוב להבין את בחירת סוג המשאבה הנכונה והתקנתה באופן מקצועי על ידי המומחים המנוסים שלנו.

יש הרבה סוגים של מים במבנים מסחריים ומוסדיים. משאבות ביוב טבולות מכילות שפכים שכוללים חומרים מזהמים וחיידקים מזיקים. בדרך כלל, מים אלה נשטפים מהשירותים, ועשויים להכיל חומרים מוצקים.

מים אפורים בבניינים הם בדרך כלל שפכים שאינם מכילים חומרים מזהמים. אלה יהיו המים שמגיעים מכיורים ומקלחות. הם מכילים מוצקים הרבה יותר קטנים, אם בכלל. מים אפורים קלים יותר לטיפול אם מתבצעת תחזוקה קבועה של הצנרת.

תפקיד משאבות ביוב טבולות

מי גשמים מוכרים מאוד לבעלי בתים רבים. אלו המים שאינם נספגים באדמה, והתפקיד העיקרי של משאבות ביוב טבולות הוא להגן מפני הצטברות והצפת מים במרתפים.

מים אלה צלולים יחסית עם מוצקים קטנים מאוד, אם בכלל, אבל תחזוקה נאותה של המשאבה מאפשרת מניעת הצטברות מי גשמים או גם במקרה של התפוצצות צנרת, המשאבה שואבת את המים ומונעת את הרס המבנה.

יישומי משאבות ביוב טבולות

משאבות ביוב טבולות מיועדות למניעת מקרים חמורים ביותר של הצפות מים. הן משמשות ליישומי מים שחורים. בדרך כלל יש להן אימפלרים פתוחים למחצה שאינם סתומים, והן מיועדות לטיפול במוצקים בגדלים שונים במערכות צנרת של מגורים ומסחר.

בשורה התחתונה, רק איש מקצוע מומחה מבין את אופן ההתקנה, השימוש והתחזוקה של משאבות ביוב טבולות

זאב פוקס, מנהל חברת המעיין שירותי אינסטלציה, מומחה בהתקנת ותחזוקת משאבות ביוב טבולות, ומנחה בעלי בתים ובעלי מבנים מסחריים לגבי אופן השימוש הנכון במשאבה.

אם אתם זקוקים לייעוץ על בחירת המשאבה הנכונה, או תיקון וטיפול במשאבה, למניעת נזקים חמורים של הצפות צנרת, צרו קשר לקבלת שירות מומחה בתחום עם ותק של למעלה מ-25 שנים בעבודות אינסטלציה בהיקפים גדולים.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here