עורך דין לשון הרע

0
1019
עורך דין לשון הרע

בית המשפט מסתכל על הוצאת לשון הרע בחומרה רבה, הוצאת לשון הרע מסתכמת לטובתו של נפגע בתביעת לשון הרע בסכומים מאוד גבוהים. כאשר קיימת בתביעת לשון הרע, הוכחה כי קיים נזק לנפגע, הנפגע יכול לקבל פיצויים מעל 50,000 ש"ח, עו"ד לשון הרע מתמחה בכל דיני לשון הרע ונזקין.

כאשר אתם פונים לשירותיו של עורך דין לשון הרע אתם חוסכים זמן והוצאות כספיות גבוהות משום שהוא בקיא בנושא ומעודכן בכל הערכאות המשפטיות השונות. אם פגעו בשמכם הטוב החלו לפעול בכדי לטהר את שמכם הטוב ולקבל פיצוי המזכה על הפגיעה.

עורך דין לשון הרע – הוצאת לשון הרע:

לפי החוק: חל איסור להשפיל אדם בפומבי ופרסום לשון הרע, השפלת האדם בפומבי, ביזוי על מעשיו בפני רבים, פגיעה בעבודתו, ביזוי בשל דתו, מוצאו, גזעו, מקום מגוריו, נטייתו המינית, מגבלותיו וכדומה. לפי החוק פרסום לשון הרע יכול להיעשות בכתב יד או בדפוס, בעל פה, על ידי ציור דמות, תנועות, עיקול ודרישה לחוב במצב בו האדם אינו חייב.

תביעת לשון הרע תיבדק בדייקנות, עו"ד לשון הרע המייצג את התיק בתביעה להוכיח כי באמת מדובר בלשון הרע, עליו להתנסח בצורה משכנעת ולהוכיח את מידת הנזק הנגרם כתוצאה מלשון הרע.

תביעת לשון הרע – תקשורת:

תחום התקשורת הולך ומתרחב, האינטרנט מאפשר לאנשים רבים להעלות את דעתם ולהגיב ברשתות השונות בצורה מזוהה או בעילום שם. רכילות באינטרנט יכולה לרמוס את כבודו של אדם, ומאוד קשה למצוא את מוציא לשון הרע, האינטרנט למעשה נותן לכותבים בו יד חופשית, עד שתינתן על כך החלטה מבית המשפט העליון.

לא כל אמירה היא מתאימה לתביעת לשון הרע, יש מצבים מורכבים בדיני לשון הרע, אם אתם חושבים שנפגעתם מלשון הרע פנו למשרד עורך דין מתמחה לשון הרע אשר בקיא בדינים בכדי לבדוק האם במקרה שלכם אתם זכאים לפיצוי על פי חוק.

תביעת לשון הרע – נזק לפרנסה:

בתביעת לשון הרע מדובר בתביעה שמאוד קשה להעריך את הנזק שנגרם לנפגע ממנה, לעומת פגיעה פיזית שקיימים בה הוכחות נראות לעין. בבית המשפט יפסקו על גובה הפיצוי הכספי שיקבל הנפגע לפי מספר פרמטרים ושיקולים לפי המקרה הספציפי שלכם.

בתביעת לשון הרע ייקחו בחשבון את חומרתה של לשון הרע שהופצה, את גודל התפוצה של פרסום לשון הרע, בנוסף יבדקו מהם מניעיו של מפרסם לשון הרע, מהו הנזק שנגרם לנפגע. בבית המשפט יבדקו את מידת נכונותו של מפרסם לשון הרע להתנצל על הנעשה,פרמטרים אלו ועוד יקבעו את גובה הפיצוי הכספי המגיע לנפגע – (מגיש תביעת לשון הרע).

לשון הרע נוצרת מרכילות, האדם רוב שעות היום נמצא בעבודתו, עקב כך הוא חשוף לפגיעה מלשון הרע. מדובר במצב לא נעים כלל, ישנם מצבים מאוד קשים של פגיעה בשם הטוב של עובד, כאשר לאחר מכן לעובד יש בעיה למצוא מקום עבודה אחר.

דוגמאות להוכחת נזק בעבודה – לאחר הוצאת לשון הרע פוטר האדם מעבודתו, לאחר הוצאת לשון הרע נסגרו בפני האדם דלתות לקבלתו לעבודה, לאחר הוצאת לשון הרע בוטלה עסקת מכר וכדומה.

למשרד עורך דין לשון הרע רצוי להגיע מצוידים בכל המסמכים העדויות והראיות שיש ברשותכם, על מנת שהוא יעריך את התיק וייתן את הפיתרון המתאים לכם ביותר בכדי שתקבלו את הפיצוי המגיע לכם לפי החוק.

עו"ד לשון הרע:

תביעת לשון הרע הינה טובה בשני מישורים האחד – הגנת שמכם הטוב. השני – קבלת פיצוי כספי ויכול להיות שגם התנצלות. בבית המשפט אין חובה להוכיח כי נגרם נזק בהגשת תביעת לשון הרע, מספיק שהייתה פגיעה בשמכם הטוב. לכן אם הושמצת בפני רבים, אם נפגעת מאמירה כלפייך, אם הפסדת עבודה מכיוון שהופצה עלייך שמועה וכדומה – אתה נפגע לשון הרע ורצוי שתפעל בכדי להגן על שמך הטוב.

תביעת לשון הרע תוגש כאשר:

השמצה של אדם, כתבו עליו דבר שאינו נכון, לשון הרע הופצה בפני שני אנשים זרים או יותר בנוסף לאדם אשר נפגע מלשון הרע. הפצה של לשון הרע אשר אירעה בפומבי: אם ברחוב, ברדיו, במכתב, בדיון בעבודה, בפרסום בעיתון, בפרסום באינטרנט וכדומה. מפיץ לשון הרע התבקש לתקן את דברו והוא סירב או שינה את גרסתו הקודמת. כאשר קיימת הוכחה שהדברים נאמרו או פורסמו הינם לשון הרע ובעקבות כך נגרם נזק לנפגע לשון הרע.

לא כל פרסום שפוגע יוכר בבית המשפט כלשון הרע, לדוגמא – אמת בפרסום או תום לב. הגשת תביעת לשון הרע תגן על שמכם הטוב ובנוסף תקבלו פיצויי על העוולה שנעשתה, עו"ד לשון הרע יפעל להשגת התוצאות הגבוהות ביותר, של הכרה ופיצוי בתביעת לשון הרע.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here