קורס ניהול מלאי ורכש באזור הצפון מאושר

0
775
קורס ניהול מלאי ורכש באזור הצפון מאושר

אם אתם ממלאים כיום תפקיד כלשהו במערך המלאי והרכש של ארגון או חברה, בוודאי ברור לכם כי מדובר בתחום מורכב וחשוב ביותר, בעל השפעה מכרעת על יכולתו של הארגון להתנהל בצורה יעילה, חסכונית וטובה. במידה שאתם מעוניינים לקדם את ידיעותיכם, לשדרג את הכלים המקצועיים שלכם, להביא לתרומה משמעותית יותר לארגון ולהקדם בתחום – הנכם מוזמנים להצטרף אל קורס ניהול מלאי ורכש במכללת אינטלקט אקדמון, בפיקוח משרד הכלכלה.

חשיבותו ניהול מלאי ורכש מקצועי

כידוע, לשיקולים השונים ברכש ובהחזקת המלאי יהיו השלכות כספיות מהותיות, הקשורות הן לעלויות האחזקה והן לריביות שיש לשלם על מחיר המלאי. יתר על כן, ישנם תחומי עיסוק שבהם המלאי עלול להתיישן, להתבלות ואף להתקלקל בתוך תקופות קצרות יחסית, או להפוך לבלתי רלוונטי עקב חידושים היוצאים לשוק במוצרים אחרים. מצד שני, חוסר הקפדה על צרכי המלאי של החברה או העסק עלולה להוביל למחסור בפריטים המוזמנים על ידי הלקוחות, ומכאן לפגוע הן במכירות, הן בשביעות הרצון של לקוחות קיימים, והן בתדמית ובמוניטין של העסק בפני קהלים שונים. על כן, ניהול הרכש והמלאי חייב להתבצע על ידי אנשי מקצוע מיומנים, אשר מחזיקים בידע רלוונטי ומסוגלים לתפעל את התוכנות והכלים העדכניים ביותר בתחום. אנשים אלו לא רק תורמים לאיכות ההתנהלות ולהצלחתו של הארגון, אלא גם נותנים לו יתרון משמעותי על פני עסקים מתחרים.

מכללה מובילה באזור הצפון

מכללת אינטלקט אקדמון נמנית על המוסדות האקדמיים הוותיקים והמוכרים באזור הצפון, ופועלת בהצלחה רבה כבר שני עשורים. המכללה מציעה שורה ארוכה של קורסים והכשרות מקצועיים, לרבות בתחומי המנהל, ההייטק והלוגיסטיקה, בדגש על תוכניות לימוד עדכניות הנוגעות בחידושים ובתמורות האחרונות במשק הישראלי ובשווקים בינלאומיים.  דברים אלו נכונים גם לגבי קורס ניהול מלאי ורכש, אשר בוגריו יוכלו להשתלב הצלחה בארגונים שונים ואף להתקדם לעבר תפקידים יותר מעניינים, מאתגרים ומתגמלים במקומות תעסוקה קיימים.

הקורס שנפרש על פני 162 שעות אקדמיות מועבר על ידי מרצים בעלי ניסיון רב, שמאחוריהם שנים רבות של עבודה וניהול בעולם הרכש, המלאי והלוגיסטיקה. הקורס המקיף והיסודי שנערך בפיקוח משרד הכלכלה עוסק במגוון רחב של נושאים, כגון ניהול איכות, ארגון וניהול, מבוא לרכש ולוגיסטיקה, מיומנויות ניהול, סחר ורכש בינלאומי, והיבטים כלכליים ורכש. הלימודים עצמם נערכים בכיתות קטנות המאפשרות למרצים להעניק יחס אישי לכל תלמיד, לסייע בנקודות קושי, לתמוך ולאפשר את מיצוי הפוטנציאל האישי ואת מה שמציע הקורס.

מלבד האמור לעיל, קורס ניהול מלאי ורכש במכללה יעסוק בנושאים רבים נוספים, ביניהם שרשרת האספקה, טיפול במקורות רכש, סביבת השוק, הסכמים, מדדי ביצועים מרכזיים, יחסים ארגוניים, אריזה ומשטוח, אתיקה ברכש, אסטרטגיות משא ומתן, וכן יישומי מחשב ומערכות לוגיסטיות לשליטה במערכות טכנולוגיות רלוונטיות ובתוכנות מתקדמות.

המעוניינים בפרטים נוספים על הקורס ובביצוע הרשמה מוזמנים להתקשר אל מכללת אינטלקט אקדמון בטלפון *9223.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here