תחזוקת מחשוב – באמצעות חברה איכותית

0
297
תחזוקת מחשוב – באמצעות חברה איכותית
קרדיט: CANAVA

כאמור, לכל תקלה שיכולה להתרחש במחשב של העסק או החברה תהיינה השלכות כלכליות שיכולות לפגום בעמידה בלוחות זמנים, עצירה של תהליכי עבודה וכולי. כשבוחרים בחברת מחשבים איכותית שמספקת טיפול ותחזוקה של כלל המחשבים בחברה או בעסק, למעשה דורשים בשירות שאין בו פשרות בכל הקשור למענה מהיר ויעיל ולכל פתרון מחשוב מתקדם.

תחזוקת מחשוב הינו מושג רחב והוא כולל מתן של מנעד שירותים שמסופקים על יד חברת שירותי מחשוב לעסקים. לרוב, כלל השירותים יוענקו מרחוק, אולם יש גם מקרים בהם יהיה צורך להגיע פיזית אל בית העסק כדי לבצע החלפה של חומרה. באמצעות תחזוקת מחשוב איכותית לעסק, ניתן יהיה להימנע מכל תקלה פוטנציאלית שתשפיע ככל הנראה לא רק על המחשבים עצמם אלא על כל התנהלות העסק – אז איך בוחרים חברה איכותית שמתחזקת את כלל המחשבים של החברה? על כך במאמר הבא.

מה יש לוודא בטרם בוחרים חברת פתרונות מחשוב?

יש היום בשוק חברות רבות שמציעות פתרונות מחשוב לעסקים ולכן ממש לא משנה באיזו חברה אתם עובדים, מאחר ואופציה זו תמיד תוכל לסייע לכם. את האחריות על כל הבעיות שקשורות למחשב שלכם ולמידע החשוב שנאגר בו תוכלו להעביר לאחריותה של חברה מקצועית ומנוסה. אולם, מה כן נמצא באחריות שלכם – ראשית זה לוודא שהבחירה שלכם היא חברה שמעניקה פתרונות מחשוב לעסק בצורה האיכותית ביותר עם צוות עובדים מקצועי ביותר. להלן עוד שלושה פרמטרים שיעידו על שירות מהימן ואיכותי של החברה –

זמינות – נגישות ותגובה מהירה של החברה הינה משמעותית מאוד. כל זמן שבו המחשב לא עובד, נחשב לזמן שהעבודה שלכם למעשה מושבתת. לכן אתם צריכים לדאוג שבכל מקרה כזה תקבלו מענה הולם ומידי.  

אחריות על כל התיקונים – במקרה שתעלה בעיה החברה לעיתים תקפיץ צוות טכנאי שיגיע לבצע כל תיקון במידת הצורך. על כן, האינטרס שלכם יהיה שאפשר לקבל תיקונים מקיפים עם מלוא האחריות. שכן אם לא תהיה  אחריות על התיקון לא תוכלו לבוא אליה בתלונה. רק חברה שמספקת אחריות על התיקונים היא חברה שמומלץ להיקשר אליה.

התחייבות ארוכת טווח –  בדומה לעיל גם כאן, כל חברת פתרונות מחשוב לעסק צריכה להציג חוזה היקשרות. יחד עם זאת, חשוב שלא תהיו מחויבים להיקשרות עם חברה אחת בלבד. תעניקו לעצמכם את האופציה להיקשר עם עוד חברה במידת הצורך. כך החברה שאיתם אתם מקושרים תמיד תאלץ להוכיח את עצמה מולכם, והיה ולא תהיו מרוצים תוכלו לקבל שירותים מהחברה השנייה. 

מה חשוב שהחברה תדע לאבטח?

תחזוקת מחשוב אינה תחזוקה של חומרה בלבד וחשוב לעשות בחירה בחברת מחשבים שתקפיד לעשות שימוש בשירותי ענן מאובטחים, שכן שירותי ענן שאינם מאובטחים, עלולים לגרום למקרים של פריצות סייבר, לאיבוד נתונים, לווירוס, לגניזת מידע וכולי. חברה המספקת שירותי מחשוב לעסקים תדע לאבטח את המידע של העסק באמצעות צוות מומחים שידעו גם למנוע תקלות עוד בטרם אלה תתרחשנה. החברה תעניק מענה עבור – פתרונות מחשוב, לשליטה מרחוק, לתמיכה בכל מערכות המחשוב של העסק, לשירותי ענן, אבטחת מידע, איתור באגים וכולי.

המאמר נכתב ע"י צוות התמיכה של חברת סטארט – שירותי מחשוב לעסקים ופתרונות מתקדמים בענן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here