אולפן שידור בטכנולוגיה מתקדמת

0
716
אולפן שידור בטכנולוגיה מתקדמת
קרדיט: pixabay

אולפן שידור, הוא המקום ממנו משודרים תכנים רבים אל העולם הרחב בכל פלטפורמה שהיא. קיימים סוגים רבים של אולפני שידור, מהאולפנים הגדולים ביותר כאולפני טלוויזיה, המעבירים תכנים למיליוני אנשים בעולם, ועד לאולפני שידור פרטיים וקטנים יותר. מדובר בפלטפורמה ההופכת לנפוצה יותר עם השנים, וכתוצאה מכך, ישנה השקעה רבה בבניית אולפן ולא משנה מה גודלו. על מנת שהשידורים יהיו איכותיים, והשליטה תהיה מקצועית, יש לדאוג לציוד לאולפן בהתאם לדרישות. התפתחות עולם הטכנולוגיה הצעידה את אולפני השידור לרמה מתקדמת, וכיום קיימים אולפני שידור המכילים יחידות קצה דיגיטליות, אלחוטיות, גמישות ויעילות עם יכולות שליטה ובקרה מתקדמות. על מנת לספק שידורים איכותיים ניתן לפנות אל חברת "ארומיד", המובילה והוותיקה בתחום הקשר והתקשוב, ומספקת מגוון רחב של פתרונות ציוד אולפן, תקשוב בהתאם לצרכים, תוך התאמה והטמעה מדויקת, תכנון ואינטגרציה המובילים לשותפות ארוכת טווח וליווי מתמשך.

חדר בקרה מרכזי מוביל

כל ניהול של שידור, מתבצע מחדר בקרה מרכזי. מדובר בניהול מורכב של צוותים רבים ביניהם צוותים טכניים, בקרה ועוד. מדובר באתגר לא פשוט ואף מורכב להעברת מידע, אודיו, תקשורת קריטית, תקשורת נתונים ווידיאו בזמן אמת. על מנת שכל זה יבוצע בצורה המקצועית ביותר חובה להשתמש בציוד המוביל בתחום. חברת "RIEDEL " מאפשרת לשלוט בכל המידע הזה באמצעות מטריצות מתקדמות לניהול ולמיתוג מקורות אודיו, וידיאו, מערכת אינטרקום ותקשורת נתונים. מוצרי החברה החדשים תומכים בפרוטוקולים ובתקנים המתקדמים ביותר לתקשורת אודיו ווידיאו. הצורך ההולך וגובר להעברת וידיאו מכל מקום לכל מקום בזמן אמת, דורש הערכות מקצועית מתאימה

תוצר איכותי, רק עם ציוד מתקדם

על מנת לקבל תוצר סופי איכותי, ובעל יתרון על המתחרים, יש לדאוג לציוד המתקדם ביותר בתחום. אולפני שידור רבים עוסקים בשינוע שמע וחוזי, הדורשים מערכות ייעודיות וייחודיות. ההתקדמות המטאורית בעידן האולפנים החדש, הובילה להתפתחות טכנולוגית הכוללת פיתוחים חדשים ומתקדמים. אולפני השידור, המעבירים כיום שידורים חיים רבים באיכות גבוהה מאד, זקוקים לציוד מתאים, אמין ואיכותי. אולפן שידור איכותי דורש מגוון רחב של ציוד, החל מאוזניות מקצועיות, חוטיות ואלחוטיות, ממשקים היברידיים המתפעלים את ציוד קשר הרדיו, פאנלים אלחוטיים, מערכות טלפוניות היברידיות, מיקרופונים שולחנים, מטריצות שמע, מטריצות חוזי (וידאו) ועוד. ציוד כזה ניתן למצוא רק אצל המומחים בתחום, המבינים את חשיבות הטכנולוגיה המתקדמת והטמעתה. חברת ארומיד היא חברה מובילה בתחום, המייצגת חברות מובילות בעולם ביניהן חברת הדגל "RIEDEL", חברה גרמנית המובילה בעולם הקמת מערכות לאולפנים נייחים וניידים באירועים בין לאומיים, לדוגמת ה"אירוויזיון", מופעי ראווה של "RED BULL ", מרוצי FORMULA 1"" ועוד. המומחים שלנו, ישמחו להיפגש לשיחת ייעוץ עד לקבלת התוצר המוגמר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here