איך בוחרים עורך דין רשלנות רפואית

0
534
איך בוחרים עורך דין רשלנות רפואית
קרדיט FREEPIK

איך בוחרים עורך דין רשלנות רפואית הדרושה ולכן גרם לנזק למטופל. החוק אומר במילים כאלה ואחרות שמטפל, צוות רפואי, מטפל ברפואה משלימה, רופא מנתח, מרדים ואפילו מנתח פלסטי, רופא שיניים, קוסמטיקאית, וכל מי שמאמין מעניק שירותים שקשורים בבריאות הגוף והנפש – התרשל בתפקידו ולא נקט במידת הזהירות הדרושה להתנהלות בטיפול באדם כזה או אחר. 

כאשר נגרם נזק פיזי או נפשי למטופל בשל רשלנות רפואית – בית המשפט יכול לעיתים רבות לפסוק כי מדובר ברשלנות רפואית אם הוא מוצא קשר בין הנזק שנגרם לגוף או לנפש והוא מעירך את הנזק בהתאם להוכחות. 

כדי שבית הדין יגיע למסקנה כזו חשוב לבחור עורך דין רשלנות רפואית שיהיה טוב ומקצועי וידע להוכיח לבית המשפט כי אכן נגרם נזק ישיר כתוצאה מהטיפול הרשלני או כתוצאה מהיעדר טיפול. עורך דין כזה חייב להיות משפטן שמכיר את כל רזי המקצוע ויודע כיצד להתנהל בערכאות המשפטיות במקרה של רשלנות רפואית. 

כדי לבחור את איש המקצוע הנכון שימו לב כי אתם בוחרים משפטן מיומן ומקצועי, שימו את הדגש על הניסיון שלו, ועל היעילות שלנו. יעילות  של עורך דין רשלנות רפואית חייבת להגיע לידי ביטוי בידע שיש לאיש המקצוע בכול הנושא של רשלנות הרפואית ודיני נזיקין והוא מכיר את העולם הזה לאורך ולרוחב.

עורך דין נזיקין אלי מאור יספק לכם יחס אישי אצלכם וללווה אתכם לאורך כל הדרך החל מהגשת מסמכים עד ייצוג בבית המשפט. חשוב שאיש המקצועי יבצע  עמכם שיחה בה תבינו מה הסיכויים שלכם לזכות בתביעה או לצאת זכאים מאשמה כזאת, ועליו לא לחשוב רק על טובתו ושכרו עת שהוא מביא אותכם להחלטות הנכונות. 

כעת חשוב לשים לב לשכר הטרחה אותו גובה עורך הדין ולדעת כיצד עורך דין יקבל את שכרו. האם הוא ייקח אחוזים מסכום הפיצוי שייפסק לכם ללא שכר שעתי? האם יגבה שכר שעתי וגם אחוזים? או שכר טרחה בלבד?  – את כל הפרטים האלו עוד לפני שאתם שוכרים את המשפטן שילווה אתכם בתביעת רשלנות רפואית. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here