למה צריך עורך דין תביעת דיבה

0
603
למה צריך עורך דין תביעת דיבה
קרדיט FREEPIK

תביעת דיבה היא נושא סבוך שחשוב להכיר בעיקר כשאנו חיים בישראל: מדינה שמאפשרת את חופש הביטוי ונחשבת דמוקרטית. הוצאת דיבתו של אחר היא דבר שלא קל להוכיח אבל כאשר מוכיחים אותה אפשר לקבל פיצויים במשך שנים רבות החל ממי שהוציא את דיבתכם עד לפיצויים מחברות הביטוח או מהמוסד לביטוח לאומי במידה ונגרם נזק נפשי. 

היום יש לא מעט דוגמאות להוצאת דיבה החל מלשון הרע ושיימינג ברשתות החברתיות, עד להכפשות ומסע של מסירת מידע שנועד להרוס אדם, חברה או בית עסק. 

חוק הוצאת דיבה בישראל נועד כדי למנוע מסעות הכפשה מסוג זה וכשזה קורה חשוב לבחור עורך דין הוצאת דיבה שמכיר את התחום וידע לסייע לכם בהגשת תביעה או בהגעה להסכם מסוים מול מי שאתם תובעים. 

כיצד בוחרים עורך דין הוצאת דיבה?

בתחילה חשוב להתמקד ולבחור משפטן מנוסה בתחום תביעת דיבה ולא לבחור בעורך דין כללי או בחבר שלכם למד משפטים בתחום אחר ויכול אולי לעשות לכם טובה ולסייע. חשוב לבחור רק אנשי מקצוע שעוסקים בלשון הרע והוצאת דיבה ולא להתפשר! שכן נושא סבוך זה חייב התמקדות וידע כמו גם מתן תשומת לב לכל פרט ופרט בתביעה שלכם. 

אם אתם נמצאים בצד השני של המתרס ומואשמים בהוצאת דיבה – כדאי לבחור עורך דין טוב שעוסק בתחום כדי שזה יוכל להגן עליכם באמצעות כל הידע והאמצעים שקיימים אצלו. עורך דין כזה יוכל להפריך טענות שטוענות כי אתם גרמתם נזק באמצעות הוצאת דיבה ולשון הרע. 

הצורך בעורך דין שעוסק בנושא זה חשוב מאוד לשני הצדדים גם לנתבע וגם לתובע לכן יש לוודא שאתם בוחרים את מי שיוכל לייעץ לכם כבר בטלפון לגבי היכולת שלכם להגיש תביעה או היכולת שלכם לצאת ממצב בו מאשימים אותכם בהוצאת דיבה. עורכי דין טובים יספקו ייעוץ טלפוני. אל תוותרו על משפטן מיומן כמו עורך דין שלומי וינברג!

זה נכון שלעיתים אנו חושבים שאנו כל לייצג את עצמנו בבית המשפט או שנוכל להתמודד עם כל דבר. וזה בסדר לחשוב כך כי אנחנו חזקים אבל לא תמיד מספיק מומחים כדי להגן על עצמנו מול הערכאות המשפטיות. לכן חשוב לא לוותר על איש מקצוע מיומן ולבחור מומחים בלשון הרע על מנת שאלו יעזרו לכם לצאת על הצד הטוב ביותר מהתסבוכת שנקלעתם אליה או להגיש תביעה בצורה הטובה ביותר ולקבל פיצוי על מה שעברתם. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here