אלופים משפטיים: עורכי דין לתביעות ביטוח

0
46
עורכי דין לתביעות נגד חברות הביטוח

כל אדם מוצא את עצמו מדי פעם פונה אל חברת הביטוח בשל מגוון נושאים הקשורים בחיי היומיום. יש מקרים שבהם ההתנהלות תהיה טובה ומהירה ויש גם מקרים בהם חברת הביטוח תערים קשיים, בין אם מתוך שיקולים ענייניים ובין אם מתוך רצון למשוך זמן ואפילו להתיש את הלקוח שלה. 

עורכי דין לתביעות נגד חברות הביטוח

במקרים כאלה מומלץ מאוד לחפש עורכי דין לתביעות נגד חברות הביטוח על מנת שייצגו את הלקוח ויעזרו לו למצות את הזכויות שלו מול החברה. התנהלות של גופים מול עורכי דין תהיה שונה לחלוטין מאשר מול אזרחים פרטיים ולכן עורך הדין יכול להשיג את מה שהלקוח מתקשה להשיג.

 מה הערך המוסף של עורכי דין לתביעות נגד חברות הביטוח?

כאמור, אזרח מן השורה לא תמיד יידע או יבין מה הדרך הנכונה להתנהל מול גוף ענק כמו חברת ביטוח. לא תמיד מכתבים מנוסחים היטב יעזרו ובהחלט גם יש מקרים שבהם חברות הביטוח עושות כל מה שהן יכולות כדי לחמוק מתשלום ולהתיש את הלקוחות שלהם. לעומת זאת, עורכי דין לתביעות נגד חברות הביטוח לא יקבלו יחס זהה וההתנהלות מולם תמיד תהיה עניינית. גם במידה וחברת הביטוח מנסה למשוך או להתחמק – בסופו של דבר עורך הדין יידע איך לשים לזה סוף וישיג עבור הלקוח שלו את מה שמגיע לו.

מתי כדאי לפנות לעורך דין?

יש מי שיפנה מיד לחיפוש אחר עורכי דין לתביעות נגד חברות הביטוח על מנת לחסוך מעצמו כל התנהלות מול חברת הביטוח, גם אם מדובר בהתנהלות קלה. לעומתו יש מי לאחר שניסה את מזלו יגלה שחברת הביטוח מקשה עליו ולכן יפנה אל עורך דין כדי להשיג עבורו את מה שהוא עצמו לא הצליח להשיג לבד. כך או כך השורה התחתונה היא למצות זכויות מחברת הביטוח ולשם כך אפשר לומר שכל האמצעים כשרים לגיטימיים.

דרוש לכם סיוע במיצוי זכויות מול חברת הביטוח? משרד עורכי הדין קלינגהופר ביטון ושות' ישמחו לסייע לכם, עם ניסיון רב ועשיר בתחום זה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here