למה חשוב להשקיע בטכנאי מקצועי

0
54
קרדיט Canva

לקוח שעומד בפני התקנת מערכת מיזוג או החלפת מערכת מיזוג קיימת בחדשה, לבטח עבר בדרכו לא מעט תהיות, הרהורים והתלבטויות שנדמה כי אין להן סוף. הרגע שבו מתבהרת התמונה ונבחר הדגם האידיאלי המדויק עבור צרכי השטח הנתונים, נראה כמו הרגע האחרון בשרשרת המתישה של תכנון והקמת המערכת, אולם, דווקא הישורת האחרונה של בחירת מתקין מזגנים מומלץ עלולה להיות מורכבת לא פחות ואף יותר ממסכת הבירורים וההמלצות הבלתי נגמרת שקדמה לכך. בעל המקצוע הנכון הוא לאו דווקא מי שהתקין לכם את מערכת המיזוג הקודמת, וגם לא מי שהתקין לשכנים מערכת לפני חודשים מספר. חשוב לתת לבחירת המתקין את אותה תשומת הלב שנותנים לבחירת דגם המזגן כדי למנוע עוגמת נפש מרובה מאוחר יותר. חברת גאיה מיזוג אוויר מציעה שירות מלא מהרגע הראשון של ההתלבטות ועד לרגע התקנת מערכת המיזוג שבחרתם.

שומרים על האחריות

ראשית, האחריות של החברה המקורית בעלת הדגם של המזגן נתונה במידה רבה בידיו של המתקין. כאשר מדובר במיזוג לתעשייה ומסחר וגם בענף המיזוג הביתי, חשוב להשקיע בחברה המעניקה כיסוי ביטוחי גבוה יותר למשך זמן ארוך יותר על המזגן למקרה של תקלות או נזקים. אולם, גם חברה המציעה אחריות רחבה וטווח זמן משמעותי להחזרה, תיקון וחילוף חלקים, מציבה מצידה תנאי התקנה מסוימים המשתנים בין חברה לחברה, כדי להותיר את האחריות בתוקף. רק איש מקצוע מורשה בעל ניסיון ידע לבצע את העבודה באופן מדויק על פי הוראות החברה וברישיונות הנדרשים לכך כדי לשמור על תוקפה של האחריות. במיוחד כאשר מדברים על מיזוג אוויר תעשייתי, אשר לרוב עלותו משמעותית הרבה יותר, התקנה בלתי נכונה שלו עלולה להוריד לטמיון השקעה כספית עצומה. בחירת טכנאים מתחילים, בלתי מנוסים או עבודה עם מכרים שאינם מתקינים מוסמכים ומנוסים כטובה אישית, אינה בחירה נכונה כאשר מדובר במערכות מיזוג יקרות הנושאות אחריות חברה.

בוחרים איש מקצוע

בגלל השינויים המשמעותיים שחלים כל העת בענף המיזוג ובטכנולוגיות המתקדמות שנעשה בהן שימוש הולך ומעמיק, לאו דווקא הדמות שהתקינה את המערכת הקודמת שלכם לפני מספר שנים תדע להתקין כראוי את המערכת החדשה. הפתרון היעיל ביותר יהיה לקחת מתקין מורשה מטעם החברה המשווקת את המערכת, אשר יש לו ניסיון בהתקנת מערכות מעין אלו ועם שדרוג החברה הוא לומד באופן מקצועי את השינויים הרלוונטיים ומתאים את עבודתו. גאיה מיזוג אוויר זו הכתובת שלכם למערכות מיזוג והתקנה. השאירו פרטים על מנת שהצוות המסור יצור עמכם קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here