גמילה מהימורים – ההשלכות ודרכי הטיפול

0
134
credit: canva.com

התמכרות להימורים יכולה להגיע בכל כך הרבה צורות. היום יש הימורי לוטו, ווינר, פוקר, חישגד, טוטו ועוד סוגים אחרים, כשכולם יכולים להוות עבורכם סכנה להתחלה של התמכרות. מאיזו סיבה? מלכודת ההימורים נותנת לכם תחושה שאתם יכולים הכל. מין פנטזיה או אשליה שאם שמתם סכום כסף מסוים, אתם ללא ספק תרוויחו היום. יכול להיות שזה יקרה לכם בהתחלה, אבל מהר מאוד אתם תפסידו.

מצב ההפסד הוא כמעט ובלתי מתקבל על המכור, הוא בטוח שזה רגעי, שזה עניין של מזל, שהיום או מחר הם יחזרו למצב תקין ויצליחו להרוויח כסף. וזה לא קורה. וככה שוב, ושוב, עד שהמצב הכספי גם מתחיל להעיק ומשם ההשלכות רק מתעצמות וקשה מאוד לצאת מזה.

גמילה מהימורים במקרה של התמכרות היא הכרחית. גם אם קשה לכם להודות בזה, הצעד הכי נכון שתעשו היא גמילה. במרכז ההוליסטי "אחרת" תוכלו להתחיל תהליך גמילה מההתחלה, להבין את הנסיבות שבגללן התחלתם בכלל להמר, ולקבל כלים וטיפול רלוונטי שיסייע לכם לחזור למצב שבו אתם לא מהמרים ומנהלים את מצבכם הכלכלי בצורה טובה.

גמילה מהימורים – טיפול

היום לא מעט אנשים ניגשים לגמילה מהימורים בשל התמכרות. המהלך הגמילה הם יחלו טיפול שכל מטרתו הוא לסייע למטופל לצאת מעולם האשליה שבו הוא מנצח ומרוויח כל הזמן בהימורים, ולהתחבר למציאות. תוך כדי ההבנה שהקרקע שבה הוא נוכח היא לא בהכרח פנטזיה, שאפשר גם להפסיד בהימורים ולעבור את זה. הטיפול ניתן במרכזי הגמילה השונים בארץ, הם מצמידים לכל מטופל מטפלים ומומחים רפואיים שמתאימים לו טיפול רגשי, נפשי ופיזי לצורך גמילה. יחד עם זאת, הם בונים ביחד איתו את האיזון הנפשי שהתערער תוך כדי ההתמכרות ולבנות בדרך מסוימת חיים חדשים וללא הימורים.

תסמיני ההתמכרות

איך תדעו שאתם מכורים וזקוקים להגיע למרכז גמילה מהימורים? היום יש מספר סימני התמכרות שחשוב לשים לב אליהם. בתחילת ההימורים, הכל דיי שגרתי. יש ניצחון, אווירה ותחושה טובה. מרגע ההפסד הסימנים מתחילים להגיע. המשתמש מציג חוסר שליטה עצמית, מרגיש המון בדידות, כעס, חוסר שקט, עצבנות, דיכאון, חרדה ועוד. אם אתם מזהים את התסמינים אצלכם, מומלץ לגשת למרכז גמילה, כמו: מרכז ההוליסטי "אחרת". הוא בעל ניסיון רב במתן מענה טיפולי לאנשים שהתמכרו להימורים בשלבים שונים בחייהם וסייע להם להגיע לאיזון ולגמילה מלאה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here