רצפת בטון מוחלק – כל מה שרציתם לדעת

0
136
credit: canva.com

רצפת בטון מוחלק מבוקשת אצל בעלי בתים ונכסים רבים. הסיבות לפופולאריות שלה רבות בגלל מראה נאה, חוזק ועמידות, תחזוקה קלה ועוד. ניתן לצקת אותה בחללים פנימיים, בחצרות וגינות. תהליך העבודה אינו ארוך והתעריפים הנדרשים נמוכים משמעותית מריצוף אבן או קרמיקה. חברת "החלקות החלקות" עוסקת בנושא וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

רצפת בטון מוחלק – בגוונים שונים

רצפת בטון מוחלק יכולה  להגיע בגוונים שונים, וכן, עם דוגמאות דקורטיביות. כל אלו מספקים לכל מעצב גמישות רבה בעת תכנון קווי העיצוב. הוא יכול לבחור באקלקטי, מודרני, קלאסי, כפרי ואחר ובכולם המשטחים הרב גוניים הללו ישתלבו בקלילות. החומר הנ"ל מוכר וידוע ומשתלב היטב עם חומרים אחרים בהם משתמשים בבתים ובגינות. כך, עץ, מתכת, אבן, זכוכית, בד, חרס, קש ועוד. החומר עמיד ובטוח לדריכה. הוא יחזיק מעמד שנים ארוכות ללא בלאי. תחזוקתו קלה וכל הנדרש הוא טאטוא או שטיפה קלה עם מים ומעט חומרים דטרגנטים.

התקנה

יישום רצפת בטון מוחלק נעשית במספר שלבים. במידה וקיימת רצפה מרוצפת קודמת יש לפרקה ולפנות את האריחים. בכל מקרה כזה או במצב אחר יש להכין משטח ישר, מהודק ונקי לטובת יציקה מוצלחת. התערובת אותה יוצקים מכילה מלט וחול בכמות גדולה יותר מאשר תערובת ליציקת עמודים ותקרות. היא מונעת היווצרות סדקים וקל יותר לעבדה. בעת היציקה ולאחריה מפלסים את המשטח. במקומות חיצוניים משאירים שיפוע קל של 2%  לניקוז מים. עתה ממתינים לייבוש כמעט מלא, ולאחר מכן, מפזרים אבקה מקשרת באופן ידני. היא מגיעה בגוונים שונים והצבע הרצוי יהיה השליט. בשלב הבא מבצעים את ההחלקה עם מכונת המכונה הליקופטר. היא בעלת כנפיים ולהבים המבצעים את הליטוש. לסיום מבצעים חיתוכים למניעת סדקים ומורחים סילר לאיטום ושיפור עמידות.

ביצוע עם גימור מושלם

חברת "החלקות החלקות" עוסקת בנושא ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, עבודה מעולה, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים ועוד. מנהלי החברה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות שונים לאורך השנים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here