עובדים עם זהב? אתם יכולים לחסוך כסף

0
132
קרדיט תמונה FREEPIK

תהליך שיעזור לכם להפוך את פסולת הייצור לרווח יותר גדול לעסק הוא תהליך זיקוק זהב.

שאריות הייצור, הנקראות בתעשייה ״פסולת״ למעשה שוות הרבה מאוד כסף כאשר הן מצטברות לאורך זמן. הזהב הינו מתכת יקרה שמשמש תעשיות רבות, כיוון ויש לו מעלות רבות. ניתן למצוא אותו בטבע בצורתו הטבעית והוא אינו נקשר ליסודות אחרים.

זיקוק זהב נותן לבעלי עסקים אשר משתמשים בזהב, לאסוף את השאריות של הייצור שלהם, לזקק אותן ולהפוך אותן חזרה לחומר הגלם איתו הם יכולים להמשיך ליצור.

התהליך הזה חוסף סכומי כסף משמעותיים.

לפניכם מספר תעשיות שעושות שימוש קבוע בזהב :

צורפות ועיצוב תכשיטים

יצרני תכשיטים, באופן טבעי, עובדים עם מתכות יקרות. המתכות הללו הן בעיקר כסף, וזהב. צורפים יוצרים כמויות גדולות מאוד של פסולת ייצור, אותה הם יכולים למחזר ולייצר תכשיטים נוספים. אפשר למצוא פסולת ייצור בתעשיית הצורפות במגוון מיקומים, בין היתר כאבק ברצפה, על ניירות ליטוש, ועוד. 

רפואת שיניים

גם רופאי שיניים מבצעים באופן תדיר שימוש במתכות יקרות. לדוגמא, ישנו שימוש נרחב בכתרים המכילים פלדיום וזהב באחוזים מסויימים. כתר חרסינה יכול להגיע גם ל 90 אחוז זהב. מכל סיבה שלא תהיה, רופאי שיניים יכולים לאסוף את השאריות הללו אשר מצטברות אצלם, והשאריות הללו, לאחר זיקוק, עשויות להיות שווה סכומי כסף משמעותיים ביותר. 

יצרני אלקטרוניקה

תעשיית האלקטרוניה עושה שימוש נרחב במתכות יקרות. לדוגמא, במחשבים, כבלים, וטלפונים ניידים ישזהב. בנוסף ניתן למצוא מתכות יקרות גם במגעלים חשמליים, מחברי אודיו, ועוד. נתונים סטטיסטיים בארה״ב מעריכים שכ60 מליון דולר של זהב וכסף מושלכים לפח כל חודש בארה״ב רק בתוך הטלפונים הניידים היישנים שמושלכים לפח.

ניתן למצוא מתכות יקרות כמעט בכל מכשיר אלקטרוני שאתם כבר לא משתמשים בו. יצרני אלקטרוניקה שאינם מודעים לעובדה זו מפסידים סכומים גדולים של כסף. הם יכולים למחזר אותם ולחסוך בגדול. אנו מאמינים שצריך למחזר את שאריות החומרים בהם בעל מקצע או עסק משתמש. וזו הסיבה אשר חברות זיקוק זהב יצרו תהליך מהיר, בטוח ונוח במיוחד בשבילכם. מה שיתן ליצרנים להפיק את מרב הערך הכספי משאריות הייצור שלכם ביעילות בשקיפות.

כך נקבל גם יתרון כספי גדול וגם נוכל לסייע בשמירת איכות הסביבה והטבע.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here