ההתנהלות הנכונה במקרה של עבירות תעבורה

0
264
העברת נכס ללא תמורה
קרדיט Canva

כשאתם מעורבים בביצוע עבירות תעבורה כלשהן מה שחשוב תמיד הוא לתעד את ההתנהגות שלכם במהלך אותו ביצוע, כמו מצלמות רכב שמצלמות תאונה שבה הייתם מעורבים או אפילו מעבר בצומת מרומזר. במקרה שבו המשטרה תטען שאתם אשמים ומעורבים בכך תוכלו תמיד להגיש את התיעוד שמוכיח שלא הייתם אשמים כי לא אתם נהגתם לא נכון אלא מי שהתנגש בכם, או שלא עברתם באור אדום, לדוגמה. רק כאשר מגישים ראיות כאלה כנגד גרסת המשטרה או התביעה אפשר להוכיח שאתם באמת חפים מפשע ואפשר לזכות אתכם גם מאשמת ביצוע תאונת דרכים. במקרה כזה, פנו לקבל ליווי משפטי צמוד של עורך דין תאונות דרכים מנוסה שיוכל לעזור לכם לאסוף את הראיות הנדרשות על מנת לזכות אתכם או לפחות להקל באישומים נגדכם. מניסיונו של עו"ד אלי אנושי, זה אפשרי בהחלט להפריך אישומים ולזכות נאשמים בעבודת שטח קפדנית שאוספת ראיות מוצקות.

להחזיר את הגלגל לאחור

כשצוברים נקודות תעבורה אסור לחכות לעולם לרגע האחרון שבו מבינים שעומדים לקבל זימון לקורס נהיגה מונעת. במקרים כאלה יש לפנות לעו"ד תעבורה על מנת לדאוג הרבה לפני כן לא לצבור נקודות. מחיקת נקודות תעבורה אפשרית כאשר מוכיחים שלא אתם ביצעתם את העבירה או שהמדידה לא נעשתה נכון או שיש בעיות בגרסת המשטרה ולכן אפשר להפריך לגמרי את מוצקות ההאשמה נגדכם. בסופו של דבר, תוכלו לבטל נקודות ולהפסיק לצבור אותן בהתנהלות נכונה יותר.

לא להשאיר טיפול לרגע האחרון

בכל הקשור לעבירות תעבורה יש נטייה אצל ישראלים לא לטפל בהן ברגע שזה קורה, מקבלים דוח או זימון כלשהו ונקודות. במקום לחכות לכך שיצטברו נגדכם יותר מדי רישומים, פעלו לבטל אותם כמה שיותר מוקדם על ידי עורך דין תעבורה שמנוסה היטב בעבודה זאת ויכול להוכיח שאינכם אחראים לעבירה זו. זה ללא ספק יכול לשחרר אתכם מהעול של העבירות והנקודות שנצברות לחובתכם במקרים כאלה, וזה בדיוק מה שעורך הדין ושופט התעבורה בדימוס אלי אנושי רוצה לעשות למען הלקוחות שלו. הוא פועל לא פעם על מנת לשחרר את הלקוחות שלו מעבירות שנראות לכאורה בטוחות בגלל ראיות מוצקות נגדם. חייגו אל עו"ד אנושי 050-5738228

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here