החום משפיע לרעה על השיער ועור הפנים? תכירו את הפתרון המהפכני לעור זוהר ושיער מלא ברק

0
221
קרדיט: freepik

החום השורר בכל רחבי הארץ מהווה חלק בלתי נפרד מהקיץ הישראלי הלוהט ולו השפעות רבות על העור והשיער שלנו. שכבת העור, אשר נחשבת לאיבר הגדול, החשוף והפגיע ביותר בגוף האדם מושפעת רבות מנזקי האקלים והמעברים התדירים מחלל ממוזג אל החום בחוץ. הנזקים הסביבתיים משפיעים רבות הן על העור והן על השיער ומשאירים את חותמם ברמה שרובנו כלל לא מודעים אליה. אם כך, מה הן ההשפעות של מזג האוויר הישראלי החם על העור והשיער שלנו וכיצד ניתן להפחית אותם ככל הניתן?

 

מהם השפעותיו השליליות של החום הישראלי על העור והשיער?

אמנם השמש חיונית לנו, אבל חשיפה ממושכת לקרינת השמש יכולה לגרום להזדקנות מהירה יותר של העור.

לאחר חשיפה ממושכת לשמש, ניתן להבחין באיבוד הגוון והאלסטיות של העור, שבירות מוגברת, אזורים של אדמומיות הנגרמת ע"י חולשת כלי הדם ונגעים שפירים כגון קרטוזיס, הרחבת נימיות בעור ונגעי עור. תחת מיקרוסקופ ניתן יהיה לראות גם שינויים ברורים במבנה הקולגן והאלסטין, ההופכים את החלבונים למקוטעים ועבים, מבנה המעיד על תהליכים הכרוכים בהיווצרות קמטים.

 

גם השיער שלנו נפגע מהשמש, אף על פי שהחשיפה לשמש משפרת את זרימת הדם בנימים המזינים את הקרקפת. השמש גם מגבירה את מהירות צמיחת השיער ומחזקת אותו, ומקשטת את השיער בגוונים מרהיבים. אולם מנגד, חשיפה יתרה לשמש עלולה להזיק לשיער.

השיער ועור הקרקפת קולטים את החום וקרינת השמש ועל כן סובלים משינויי הלחות והזיעה. הנזקים הקלים יחסית מחשיפה מוגברת לקרינת השמש יכולים להיות ייבוש של שכבת האפידרמיס של העור ושינוי איזון ה-PH (רמת חומציות) שלו. חשיפה לקרני שמש אינפרא אדומות עלולה גם לגרום להופעת קשקש דמוי קילוף עור.

נזקים חמורים יותר מתרחשים לאחר חשיפת עור הקרקפת לקרינת שמש בעוצמה גבוהה למשך זמן ממושך. החשיפה עלולה להאט את סילוק החומצות השומניות המרכיבות את הסבום (השומן הטבעי), וכתוצאה מכך משתבשת הפעילות הסדירה בשורשי השיער. חילוף החומרים הלא תקין הופך את השיער לדק וחלש יותר, ואף עלול להוביל לנשירת שיער חזקה כמה שבועות לאחר מכן.

 

כיצד ניתן להגן על השיער ועור הפנים ולהקנות להם מראה בריא וזוהר?

מעבר לפעולות המאפשרות למזער את השפעות נזקי השמש על העור והשיער כגון הגבלת חשיפה לשמש ושימוש בקרם הגנה, שתיית מים מרובה, שינה טובה בלילה, ביצוע פעילות גופנית קבועה, שמירה על תזונה נכונה ושחרור לחצים וחרדות, ניתן ואף מומלץ ליטול תוסף תזונה טבעי המכיל את הרכיבים החיוניים לגוף לשמירה על עור פנים מתוח, שיער שופע וציפורניים חזקות.

תוסף תזונה להאטת ההזדקנות הטבעית של העור מספק לגופך את המרכיבים החסרים לו על מנת לשמור על האלסטיות של העור ולטפל בנזקי השמש ומזג האוויר על העור, השיער והציפורניים.

קרדיט: freepik

תוסף תזונה מהפכני ועוצמתי במיוחד – AGELESS

התוסף המומלץ ביותר למטרה זו הינו תוסף אייג'לס מבית גילוורדי. מדובר בתוסף תזונה טבעי וללא כימיקלים, אשר נחשב ייחודי ובולט במיוחד לעומת תוספים אחרים בשוק, בזכות שילוב של 2 פורמולות ייחודיות במוצר אחד והוא מהווה את הדרך הטבעית, הייחודית והחדשנית ביותר להחזיר קולגן וחומצה היאלורונית לעור לציפורניים ולשיער ולהשיב לו את החיוניות ואת הנראות.

תוסף התזונה אייג'לס פותח לאחר שנים של מחקר וניסיון בתחום הרפואה האלטרנטיבית ובחינת סגולות רפואיות של מגוון צמחים בשילובם יחדיו, כך שהשילוב של 2 הפורמולות בתוסף הייחודי הזה עשוי לסייע לכם להגיע לעור מוצק ומראה מחמיא וצעיר יותר.

 

כאמור, התוסף עוצמתי ויעיל במיוחד בזכות שילוב של 2 פורמולות, הפועלות יחדיו בצורה מירבית.

הקפסולה הראשונה מכילה שילוב ייחודי של קולגן וחומצה היאלורונית, וכן ויטמינים, מינרלים וצמחים בריכוזים גבוהים, המאפשרים שמירה על לחות העור ואף מעודדים ייצור טבעי של חומצה היאלורונית בגוף.

הטבליה השנייה מכילה  פורמולת צמחים אדפטוגניים ונוגדי חמצון המוכרים בספרות הרפואית כמשפרים ספיגת קולגן בגוף, תומכים בבריאות כללית וידועים ביכולתם לפעול נגד ההשפעות השליליות של לחץ מתמשך על הגוף.

 

השינוי מתחיל מבפנים – העניקו לעורכם את הרכיבים החיוניים

הוויטמינים, המינרלים והצמחים בפורמולה הייחודית של אייג'לס נמצאים ברשימת מונוגרפים של ארגון הבריאות העולמי (WHO) וידועים כתורמים לשיפור בריאות העור, הציפורניים והשיער, מגבירים מניעת אובדן עצם ושמירה על תפקוד הפרקים והמפרקים, מונעים השפעות שליליות של לחץ מתמשך, מאיצים החלמת פצעים בעור הפנים , מהווים נוגדי חמצון ונוגדי הזדקנות  איכותיים, מגבירים ייצור טבעי של חומצה היאלורונית בתוך הגוף ועוד.

מחקרים מדעיים רבים תומכים בידע המסורתי על פיו פותח התוסף, אשר מכיר במרכיבים הצמחיים בפורמולות כאלו המייצרים בגוף פעילויות נוגדות ונוגדות הזדקנות . הפורמולה מכילה ריכוז גבוה של חומרים טבעיים וצמחי מרפא בעלי יכולות מוכחות שנבדקו מחקרית לשיפור מערכות הגוף.

על פי מחקרים, השימוש בחומרים אלה עשוי לשפר משמעותית את מראה העור, לעכב את תהליך ההתבלות של העור ולחדש את מראהו ולתמוך בצורה אקטיבית במערכות הגוף החיוניות.

משתמשים רבים דיווח, כי נטילת תוסף AGELESS על בסיס יומיומי תורמת למראה עור מוצק, זוהר וקורן יותר וטשטוש קמטים בפנים.

קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

לסיכום, תהליך הזדקנות העור הוא שלב שיגיע במוקדם ובמאוחר, אבל כיום ניתן לטפל בתופעה, למנוע נזקי חום ושמש ולעכב סימני הזדקנות טבעיים בצורה משמעותית. יחד עם ניהול אורח חיים בריא, שמירה על מצב נפשי מאוזן, שחרור לחצים באופן תדיר וצריכה של תוסף תזונה מהפכני ועוצמתי במיוחד, אייג'לס – ניתן יהיה למנוע הזדקנות מוקדמת של העור עוד לפני שהתחילה ולשמור על מראה עור בריא, צעיר ומתוח, שיער שופע מלא ברק וציפורניים חזקות.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here