שומרים על הרכבים- שומרים על כולם

0
146
קצין בטיחות בתעבורה
קרדיט: pixabay

אחזקת מספר כלי רכב יכולה להוות אתגר לאדם הפשוט. כלי רכב דורש תיקונים, טיפולים, מבחני רישוי שנתיים, ביטוחים ויכול להוות קושי עבור חברות המחזיקות מספר כלי רכב עבור צרכי החברה. קצין בטיחות בתעבורה דואג לכך שכלי הרכב של העסק שלך או החברה שלך נוסעים בצורה בטוחה וראויה על כבישי ישראל. מאוד קל לא לשים לב שאורות הבלם אינם פעילים כשאר מדובר באחזקה של מספר כלי רכב מה שיכול לגרום לתאונת פגוש מעצבנת ועד לאובדן חיים מיותר. לשם כך נועד התפקיד של קצין בטיחות בתעבורה המסייע לבעלי ציי רכב לבצע עבודתם בצורה הבטוחה והיעילה ביותר.

קורס לניהול מערך רכבים בחברות או עסקים

כיום קיים קורס לימודי שמנחה אנשים שיש להם זיקה מקצועית לענף הרכב בין אם בהיבט הטכני או הניהולי שלו, כיצד להפוך למנהל צי רכב. בשנים האחרונות קיים דגש חזק על שימוש בתוכנות מחשב בניהול ציי רכבים וקיים צורך למקום מסודר שמלמד כיצד להשתמש בתוכנות אלו. קיימות תוכנות לאיתור ומעקב אחר רכבים, תוכנות להתרעות שונות ועוד. לכן, אנשים שחפצים בתפקיד ניהול ציי רכב יכולים לרכוש קורס שייתן להם ידע מקיף ומעמיק בתחום הרכב והתחבורה. הלימוד כולל גם דיני תעבורה, פיקוח על כמות של רכבים, ליסינג וכו'. עמידה בקורס שכזה משכללת את המועמד כך שהוא עשוי למצוא עבודה כמנהל צי רכב במהרה והתוצאה תהיה מספקת ביותר.

לשמירה על תקינות הרכבים משמעות רבה

קצין רכב בתעבורה מוסמך לשלוח את כלי הרכב שלך בבטחה לכבישי ארצנו ומונע תקריות של חיים ומוות. תפקידו חשוב מאין כמותו ולכן לפעמים יכול להיתפס כתפקיד לא פשוט של אדם שבוחן את נהגי החברה ובודק אותם בכל צעד שקשור לרכב. אל תתפסו אותו כאיש מציק אלא כאחד שבאמת דואג לתקינות הרכבים וכתוצאה מכך שומר על הבטיחות שלכם ושל הנוסעים ברכבכם. כדי להתאים איש כזה לאופי החברה שלכם תוכלו להיעזר בליז ג'יקובסון- בטיחות בע"מ שיידעו לעשות את ההתאמה בין קצין בטיחות מקצועי לחברה שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here