היתרונות בעבודה עם חברת הלוגיסטיקה מהוותיקות והמובילות בארץ

0
993
חברות לוגיסטיקה
קרדיט FREEPIK

בישראל פועלות כמה חברות לוגיסטיקה גדולות, ואחת הבולטות, הוותיקות והמובילות שבהן היא חברת פרידנזון. מדובר בחברה הקיימת כבר למעלה מ- 45 שנה ומתמחה באספקת שירותי לוגיסטיקה בסטנדרטים גבוהים ביותר של אמינות ומקצועיות, תוך עמידה בתקנים בינלאומיים מחמירים ובכל דרישות הגורמים הרלוונטיים.

מאז שהוקמה בשנת 1975 צמחה החברה והתפתחה וכיום עובדים בה למעלה מ- 450 איש, בעלי ניסיון רב ברמת מקצוענות גבוהה. הצוותים של פרידנזון מספקים ללקוחות רבים בישראל ובעולם מעטפת שירות שלמה ומקיפה לצורכי לוגיסטיקה, וזאת בפריסה ארצית ובינלאומית נרחבת. החברה מספקת מעטפת שירות מלאה המתבטאת בין היתר בסוכני מטען שנמצאים בכל הנמלים ברחבי העולם, שימוש במערכות ניהול איכות מצוינות, ציי רכב נכבדים, שורה ארוכה של מחסני לוגיסטיקה למטענים ולניהול מלאי, וכלים מתקדמים ומקצועיים עבור פרויקטים בדרגות מורכבות שונות.

חדשנות ויציבות לאורך השנים

יש יתרונות רבים לעבודה עם חברה וותיקה כמו פרידנזון המציגה יציבות גבוהה יחד עם חדשנות בתחומי הלוגיסטיקה השונים. ההיכרות המעמיקה, קשרי המסחר ושיתופי הפעולה עם ספקים בכל בישראל, והידע העשיר של החברה עומדים לרשות לקוחותיה ומקנים להם יתרונות רבים מבחינת ייעול תהליכים, חיסכון ופתרונות לוגיסטיים המתאימים לצרכיהם.

מודל השירות שפיתחה החברה לאורך השנים מאופיין ביעילות גבוהה מאוד החוסכת בזמן ובעלויות, ומספקת תחת קורת גג אחת מענה לכל צרכי שרשרת האספקה והלוגיסטיקה, כולל שימוש בצי רכבים ומשאיות, מרכזי לוגיסטיקה הנמצאים בסמוך לקווי רכבת מרכזיים ולנמלים בישראל ובעולם. כמו כן, החברה חרטה על דגלה עוד מתחילת הדרך להוות את חוד החנית בחדשנות לוגיסטית ובטכנולוגיה ניהולית, תוך שהיא ממשיכה להרחיב את סל הפתרונות והשירותים המיוחדים שמשולבים בתוך מערכי השילוח והניהול לוגיסטי.

פתרונות מא' ועד ת'

כאמור, ניסיונה של החברה שמתפרס על פני יותר מארבעה עשורים, מעמיד לרשות לקוחותיה פתרונות מתקדמים ומקיפים עבור כל צרכי שרשרת האספקה ובכל התחומים הלוגיסטיים. היכולות הגבוהות מושתתות על תשתיות נרחבות וצוותים אחראים ומיומנים, וניסיון רב באספקת שירותים לענפי המשק השונים כגון בתחום האנרגיה והתשתיות, מזון, חברות מעולם הרכב, כימיקלים וחומרים מסוכנים, חברות יצוא ויבוא, מוצרי צריכה ועוד.

כמו כן, החברה מספקת במידת הצורך שירותים נוספים בהתאם לצרכי הלקוח. בין היתר החברה נותנת מענה להובלה של מטענים על רכבות בפריסה ארצית, ויש ברשותה צי מנופים עם יכולת פריקה מגיעה עד 45 טון. בנוסף החברה מספקת שירותי עמיל מכס, אחסנה חופשית ובתנאי מסוף, סוכנויות אונייה, ביטוח מטענים בים ובאוויר, מימון מסחר ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here