המטרה של קולט אדים פינתי

0
231
קולט אדים פינתי
קרדיט: www.kitchenart.co.il

קולט אדים הוא מכשיר מטבח המשמש לאוורר אדי בישול. מכשיר זה מותקן בדרך כלל מעל הכיריים ומסנן עשן, שומן וחומרים מזיקים אחרים מהאוויר. קולט אדים יכול להיות גם מכשיר חשמלי . לרוב הם מותקנים על הקיר מעל הכיריים בפינה ומתוכננים לכסות רק מבער אחד בכל פעם. המנדפים הטובים ביותר הם אלו עם רמת רעש נמוכה ומציעים יעילות גבוהה מבחינת סינון. קולט אדים פינתי הוא מכשיר מטבח המותקן מעל הכיריים, ומסנן את האוויר מהמטבח. ניתן להתקין אותו כתליית קיר או תקרה ויש לו מסנן שומן להסרת ריחות בישול, עשן ואדים. חברת Kitchen Art מייצרת את כל סוגי קולטי האדים באיכות ובחומרים הגבוהים ביותר שיש בשוק

המטרה העיקרית של קולטי אדים היא לאוורר את המטבח על ידי סילוק ריחות בישול, אדים, עשן ושאר חלקיקים הנישאים באוויר. הם משמשים בעיקר במטבחים מסחריים אך הפכו פופולריים גם במטבחים ביתיים. קולט האדים הוא מכשיר מטבח המשמש להסרת עשן, אדים, חום וריחות מהמטבח. זה יכול להיות מובנה בפינה של הקיר או מעל הכיריים. תפקידו החיוני של קולט האדים הוא לחלץ אדי בישול ועשן מהמטבח. תהליך החילוץ מתרחש בדרך כלל דרך צינור אוורור היוצא מחוץ למבנה.

קולט אדים פינתי עשוי להיות מותקן כחלק בלתי נפרד מעיצוב מטבח או מותקן במטבח קיים

קולט אדים הוא מכשיר מטבח המכיל מאוורר ומסננים להסרת ריחות בישול, עשן, אדים, חום ואדי שומן מהמטבח. זהו ציוד חשוב במטבח שכן הוא מונע התפשטות ריחות בישול ונתזי שומן. ניתן להתקין את קולט האדים בעצמו או כחלק ממערכת אוורור משולבת למטבח. זה נמצא בדרך כלל במטבחים ליד הכיריים או בפינה על הקיר או התקרה.

מה זה קולט אדים?

קולט אדים, המכונה גם מאוורר מחלץ למטבח, הוא מכשיר היושב על תקרת המטבח ושואב אוויר מהחלל שמעליו. הוא מסנן את האוויר הזה כך שהוא נקי וניתן לשחרר אותו חזרה לחדר.

למה אני צריך קולט אדים?

קולט אדים עוזר לשמור על ריח רענן של המטבח שלך על ידי הסרת ריחות בישול מהאוויר. זה גם משפר את האוורור בבית שלך, מה שיכול לעזור במניעת ריחות עזים של טיגון ובישול

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here