להתמודד עם ההפסד בהכנסות

0
177

ההתמודדות עם תאונת עבודה היא ללא ספק איננה פשוטה, משום שמלבד הכאב, הפגיעה ועוגמת הנפש בעקבותיה, פעמים רבות גם האדם שעבר את התאונה מתמודד עם אובדן כושר העבודה והפסדים כספיים משמעותיים. הקושי מתעצם על אחת כמה וכמה כאשר מי שעבר את התאונה איננו שכיר, אלא עצמאי. בעלי עסקים עצמאיים רבים הלכה למעשה מתחזקים בעצמם את העסק שמפרנס אותם ואת משפחתם, וכאשר הם אינם יכולים לעבוד בעקבות תאונת עבודה, הם סובלים מהפסדים כספיים חמורים. לכן, במקרה של תאונת עבודה עצמאי יצטרך לפנות אל הביטוח הלאומי ולהגיש תביעה הכוללת את טופס בל\283 על מנת לקבל דמי פגיעה אשר יסייעו לו להתמודד עם הקושי הכלכלי ולפצות על ההכנסות האבודות.

לקבל את הסיוע לו אתם זקוקים

סקרים מראים כי חברות הביטוח דוחות על הסף כ 30% מתביעות הסיעוד אשר מתקבלות אליהן מדי שנה, ואזרחים אשר שילמו להם כל חייהם ממיטב כספם נותרים ללא מענה וסיוע לו הם זקוקים בשעתם הקשה ביותר. על אף שאדם שאיבד מחצית מהיכולת הבסיסית שלו להתנהל בחייו באופן עצמאי נחשב כסיעודי על פי חוק, פעמים רבות חברת הביטוח לה שילם פרמיה מנסה להתחמק מתשלום וטוענת כי האדם איננו באמת סיעודי ולכן לא מגיעה לו הקצבה. על מנת להתמודד עם טענות אלה ולקבל את הכספים שמגיעים לכם, מומלץ לפנות אל עורך דין תביעות סיעוד אשר יוכל להעניק לכם ייעוץ מקצועי, כמו גם ייצוג בבית המשפט, ולסייע לכם למצות את זכויותיכם ולקבל את הסיוע לו אתם זקוקים.

למצות את הזכויות שמגיעות לכם

המוסד לביטוח לאומי הוא גוף חשוב ומשמעותי, לו כל אזרח במדינת ישראל משלם מדי חודש על מנת לקבל מעין תעודת ביטוח כי יקבל סיוע כלכלי כאשרר יזדקק לו, בין אם מדובר על קצבת נכות, זקנה, אבטלה, סיעוד ועוד. עם זאת, דרך התנהלותו של הביטוח הלאומי איננה פשוטה, ולעיתים אדם שמעוניין למצות את זכויותיו המגיעות לו כחוק נתקל בסירוב בעקבות טעות בירוקרטית או קושי אחר. על מנת להתמודד על הצד הטוב ביותר אל מול המוסד לביטוח הלאומי ולקבל את שמגיע לכם על פי חוק, מומלץ לפנות אל עורך דין תביעות ביטוח לאומי שיוכל לסייע לכם למלא את הטפסים ולייצג אתכם בוועדות. עורכת הדין רגינה דובינסקי היא עורכת דין זמינה ומקצועית אשר מתמחה בדיני ביטוח, ביטוח לאומי ונזיקין. מעוניינים בייעוץ מקצועי? חייגו למספר 0542453321 ונחזור אליכם בהקדם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here